Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
håller fast vid zooey deschanel du 😳

ja du får gärna ta henne för då skiljer hon och ben sig så kommer han bli asdepp och så kommer det en ny death cab-skiva och säkert en med the postal service också. så jag hejar på dig 🙂

Postat
ja du får gärna ta henne för då skiljer hon och ben sig så kommer han bli asdepp och så kommer det en ny death cab-skiva och säkert en med the postal service också. så jag hejar på dig 😳

lätt! fan vad jag är pepp på det nu!

fast hon är tio år äldre än mig...

Postat

att vara ben gibbard måste vara drömmen. frontman i death cab, har ett asgrymt sidoprojekt som gör electropop, ett annat som gör lofi-pop och så får man göra en schysst skiva till en film om kerouac. och utöver det är man gift med zooey deschanel!

Postat
att vara ben gibbard måste vara drömmen. frontman i death cab, har ett asgrymt sidoprojekt som gör electropop, ett annat som gör lofi-pop och så får man göra en schysst skiva till en film om kerouac. och utöver det är man gift med zooey deschanel!

det vore nåt det. nu är inte det min musik, men bortsett.

jag vill vara

snygg

cool

berömd

produktiv

etc

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad gör k9 uppe?! 😉

Gå genast och lägg mig! 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

När kommer Tomten? 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.