Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Ööh kolla på röda korset eller nåt. Köpte en beagagnad fet-tv till pojken för 250:- folk vill ju bara ha platta nu å kastar fullt fungerande tjockisar 😆

MMMmm.. Har tänkt tanken men ja orkar int 😄😄

Postat (redigerat)

"mössa, brukar jag inte vara midja? .. på djup norrländska? ehh eller nått? 😆

Redigerat av Memphis
Postat

aha. 😛 Jag var rätt nära iaf! 😄

Min farsa e från Kalix och han har ett uppslagsverk för grov Pitemål, eller liknande, e rätt kul. 😄

Postat

Kollade nyss på film. 17 again hette den. Amerikansk komedi. Rätt kul ändå.

Det regnar ute.

Nu ska jag duscha.

Fast inte i regnet.

Postat
vilken server?

min 😄 hade massa värdelösa låtar där som jag gjort 😛 inte numera, nu ere befriande tomt 😄

Postat
jag började kolla på harry potter 6 på sidan som dingis länkade till men sen helt plötsligt så bryts det så får man starta om 😄

Spanade in något CSI-avsnitt och nån random-film bara för att se hur det var, och ljudet var ju värdelöst. 😛

Postat
jag började kolla på harry potter 6 på sidan som dingis länkade till men sen helt plötsligt så bryts det så får man starta om 😄

Du får stänga ner rutan och öppna upp filmen igen och låta den buffra så den startar. Sedan bara gå tillbaka till där du var. Fick göra så 5 gånger under filmen jag såg förut så nu e jag expert. 😛

Postat
Spanade in något CSI-avsnitt och nån random-film bara för att se hur det var, och ljudet var ju värdelöst. 😄

sitter man med laptopens inbyggda är man inte så kräsen 😛

Postat
😄

Pixarintroparodin var småkul memphis:) i den första kände jag nästan panik med killen

Ja eller hur, fatta va panik han måste fått, bara att titta på hans reaktion när linan lossnar. Stackarn. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.