Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)

Det är bäst på PC. Det är ett FPS spel och man ska vara ganska så taktisk och skicklig med bössan för att lyckas i det. Springer runt och krigar gör man.

Man krigar mot terrorister eller som terrorist i det spelat. COD serien är känd för att vara bra både som multiplayer (när man krigar online mot andra spelare) och singleplayer (när man gör olika uppdrag ensam).

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe! Fånigt men jag ställer mig oftast i den snyggaste kön och inte den kortaste... Fast det erkänner jag aldrig.. (struntar i smiley för att göra Sadam glad 🙂 )

EDIT! OOOPS!!!

Jag stör mej inte så mycket på en och annan guling, bara jag slipper skäll för att jag inte använder dom själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag trodde inte att du stördedig på dem på riktigt heller. Då skulle jag inte skrivit så faktiskt.

Såg att du skrev Gud välsigne dig förut och glömde kommentera att jag tyckte det var roligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

mäh, skulle hämta länk på en bild och fick meddelandet:

403!!! Verboten! Forbidden!

YOU ARE TRYING TO STEAL OUR BANDWIDTH, YOU BRAIN DEAD M-ER F-ERS!!!

Unless you're my mom. Which is fine, since if this IS my mom, she's gotten so offended she's half way to the emergency room anyway. So it's all good.

:rolleyes:

Wtf liksom. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu får inte jag sitta länge vid datorn, börjar bli grinig, lättirriterad och paranoid. Börjar bli mig själv med andra ord. Så heehå ett tag forumet...

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Men GG, minns inte root-passet till min Sparc-burk. Eller något pass öht till den burken... :rolleyes:

Tror fan inte det är sant alltså... laptoppen har stått på i månader i Windows, så nu kommer jag inte ihåg root-passet i linux på den heller. 😛

Lätt att resetta iofs, men ändå...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...