Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

nästan lika mycket fail som den där kent-skivan som inte är en kent-skiva, eller det är visserligen en kent-skiva, men det är inte kent. Eller det är kent, men det är inte RÄTT kent.. eller det beror ju iofs på vad man tycker är rätt kent, men det är inte den kent som ska vara på just DEN sidan... eller ja, det kan ju vara det att alla andra skivor ligger fel...

så att eeeeeeeh. 🤪

Postat

dominica och bahrain är precis lika stora, 290 kvadratkilometer. mellan singapore och mikronesien skiljer det 1 km2, vilket det även gör mellan palau och seychellerna samt mellan antigua & barbuda och barbados.

Postat
jag hade iallafall tänkt säga någonting i stil med att jag visste vem du hade ärvt din förmåga att ta stora saker i munnen ifrån... 🤪

😄

Postat (redigerat)

Nu håller jag på med en våldsamt äventyrlig Pirates of Carrebean låt! 🤪 Igen! Lyssnade på lite soundtracks förut, blev sjukt inspirerad och det började pirra i mina orkesterådror och det blev värsta grymma låten! Klyschig men fet! 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Nu håller jag på med en våldsamt äventyrlig Pirates of Carrebean låt! 😉 Igen! Lyssnade på lite soundtracks förut, blev sjukt inspirerad och det började pirra i mina orkesterådror och det blev värsta grymma låten! Klyschig men fet! 😐

😉

drloop (oregistrerad)
Postat

Det blir grymt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.