Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

jo jag inser det när jag ser att du postade den typ samtidigt som jag skrev det, men vi kan ju hålla tyst om den saken 😉

eller.. hm. äsch.

Postat
😉

gör de inte det för dig? det gör de här, skulle lyssna på "go with the flow" och fick "gonna leave you" istället...

Postat

Overkill: nu tänkte jag lämna ett din mamma-skämt på fejjan igen, men jag vågar inte av rädsla för din mamma 😉

Postat
Overkill: nu tänkte jag lämna ett din mamma-skämt på fejjan igen, men jag vågar inte av rädsla för din mamma 😉

hon kommer hem idag så nog bäst du hoppar det 😳

Postat

jag hade iallafall tänkt säga någonting i stil med att jag visste vem du hade ärvt din förmåga att ta stora saker i munnen ifrån... 😉

Postat
men fidden, det finns 15 låtar på spotify men skivan har egentligen bara 14 spår

skumt... det är ju ingen ursäkt dock.

Postat
aha! från wikipedia: ""The Real Song for the Deaf", which is essentially Track 0, is located in the pregap of Track 1 as a hidden track."

förklarar ju inte förskjutningen dock...

Postat
aha! från wikipedia: ""The Real Song for the Deaf", which is essentially Track 0, is located in the pregap of Track 1 as a hidden track."

Ok, men då har de skrivit låtarna i rätt ordning, och de har med alla låtar... 15st. hur kan det ha blivit fel?

Postat
Ok, men då har de skrivit låtarna i rätt ordning, och de har med alla låtar... 15st. hur kan det ha blivit fel?

har du lyssnat på mosquito song? vafan är det för jävla låt 😉

Postat
har du lyssnat på mosquito song? vafan är det för jävla låt 😳

ärligt talat vet jag inte om jag lyssnar på den just nu, eftersom namnen inte stämmer 😉

Postat
ärligt talat vet jag inte om jag lyssnar på den just nu, eftersom namnen inte stämmer 🤪

men spela låten som enligt spotify heter mosquito song! det är inte mosquito song, utan jag är rätt säker på att det är något annat band

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.