Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
  SadamJR sa:
Så då är man i alla fall yngre än debatt. Undrar var han har tagit vägen, och analogfreak.

det enda jag hunnit läsa är att AF brukar gilla att skicka länkar med en massa skitsnack! särskilt ang folk som sällan läser trådar i längsta! men hoppas han dyker upp snart igen. inget ont mot han men.

HOPPA TILL DÅ!

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
  Dingbats sa:
debatt är väl bara tillfälligt borta och AF drog väl för att han ballade ur.

Jag bara undrade. AF kanske är utstraffad. debatt kanske drog på sej sina nya racerdojjor, och sen

kunde han inte stanna.

Postat
  Fidden sa:
I lördags:

"VAAA, är DUUU den yngre av er två?? det hade jag AAAAAALDRIG gissat!" sa en tjej till mig.

"nähä, tack då, bitch" svarade jag kanske inte direkt. men BLICKEN sa det. Det gjorde den.

😠

Och då såg du ännu äldre ut.

Postat
  Dingbats sa:
Idag hittade jag en tia på bussen som jag köpte ett mentosrör för.

Vad är ett mentosrör? Du funderade inte på att lägga den i en insamlingsbössa, för karmans skull?

Postat
  SadamJR sa:
Vad är ett mentosrör? Du funderade inte på att lägga den i en insamlingsbössa, för karmans skull?

Tanken slog mig faktiskt aldrig. Den krossade aldrig mitt minne, som amerikanarna säger.

5072-MentosFruit.jpg

Postat

Häromdagen hittade jag en 50-lapp.

För den köpte jag ett neonrör... 😠 eh.. fast nä.. minns inte. Men sist jag var i fjällen hittade jag en 200-lapp! 🙂 Var i Norge. För den köpte jag godis, läsk o chips. 😄

Postat
  Memphis sa:
Häromdagen hittade jag en 50-lapp.

För den köpte jag ett neonrör... 😠 eh.. fast nä.. minns inte. Men sist jag var i fjällen hittade jag en 200-lapp! 🙂 Var i Norge. För den köpte jag godis, läsk o chips. 😄

En gång när jag skulle ut å ta nåra öl med en kompis. så tog jag ut pengar ur bankomaten. går några steg å ser en femhundring + andra sedlar i snön. Jag vänder mig om för att kolla efter människor runtom.. men då är helt plötsligt hela fucking gatan tom. aja. gött för mig!

var 900kr... detta var en tisdag. de var bortsupta på lörda 😄

Postat
  Pazo sa:
Mäh! De enda spelen som är bättre i dator än i konsoll är ju FPS-spel. och ja, strategispel iof. Men annars så är ju konsoll skönare 😠

Men varför, och vilken maskin ska man köpa om man får pengar över? Funderar på en sån där wii.

Postat
  Pazo sa:
En gång när jag skulle ut å ta nåra öl med en kompis. så tog jag ut pengar ur bankomaten. går några steg å ser en femhundring + andra sedlar i snön. Jag vänder mig om för att kolla efter människor runtom.. men då är helt plötsligt hela fucking gatan tom. aja. gött för mig!

var 900kr... detta var en tisdag. de var bortsupta på lörda 😠

och Pazo kommer in o knäcker oss båda två. 🙂

Postat

Saddam, här är tråkig vits #3:

Mannen till sin fru:

- Vilka fina glasögon! Är de nya?

- De här? Nej, de är bara för syns skull...

😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.