Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Så då är man i alla fall yngre än debatt. Undrar var han har tagit vägen, och analogfreak.

det enda jag hunnit läsa är att AF brukar gilla att skicka länkar med en massa skitsnack! särskilt ang folk som sällan läser trådar i längsta! men hoppas han dyker upp snart igen. inget ont mot han men.

HOPPA TILL DÅ!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

är det när låtar som egentligen går ihop verkligen går ihop och det inte blir ett mellanrum på nån halvsekund mellan låtarna? Isåfall nej. Störande.

Ja precis. Usch och fy isåfall.

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/gapless_playback5 Om jag tolkar den där länken rätt så normaliseras volymerna på låtarna automatiskt också. Går det att stänga av?

Link to comment
Dela på andra sajter

Häromdagen hittade jag en 50-lapp.

För den köpte jag ett neonrör... 😠 eh.. fast nä.. minns inte. Men sist jag var i fjällen hittade jag en 200-lapp! 🙂 Var i Norge. För den köpte jag godis, läsk o chips. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Häromdagen hittade jag en 50-lapp.

För den köpte jag ett neonrör... 😠 eh.. fast nä.. minns inte. Men sist jag var i fjällen hittade jag en 200-lapp! 🙂 Var i Norge. För den köpte jag godis, läsk o chips. 😄

En gång när jag skulle ut å ta nåra öl med en kompis. så tog jag ut pengar ur bankomaten. går några steg å ser en femhundring + andra sedlar i snön. Jag vänder mig om för att kolla efter människor runtom.. men då är helt plötsligt hela fucking gatan tom. aja. gött för mig!

var 900kr... detta var en tisdag. de var bortsupta på lörda 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh! De enda spelen som är bättre i dator än i konsoll är ju FPS-spel. och ja, strategispel iof. Men annars så är ju konsoll skönare 😠

Men varför, och vilken maskin ska man köpa om man får pengar över? Funderar på en sån där wii.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång när jag skulle ut å ta nåra öl med en kompis. så tog jag ut pengar ur bankomaten. går några steg å ser en femhundring + andra sedlar i snön. Jag vänder mig om för att kolla efter människor runtom.. men då är helt plötsligt hela fucking gatan tom. aja. gött för mig!

var 900kr... detta var en tisdag. de var bortsupta på lörda 😠

och Pazo kommer in o knäcker oss båda två. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...