Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Snyggt Memphis. 🤪

Jag har uppdaterat about-sidan nu, ser väl LITE proffsigare ut nu. 😠

Jag ska nämligen använda den sidan när jag söker nytt jobb. Nu ska jag bara prata med mina referenser och sen är det bara att tuta och köra! CVt är färdigskrivet, hemsidan är färdig, osv.

EDIT: tryck på F5 om något ser konstigt ut, så den inte cachar gamla bilder och CSS:r och sånt

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att du vaknat fidden.

Du och Pazo får ta och diagnostisera mitt ben.

Jag har fått h-vetes ont i baksidan av foten/benet. En lite extra bula finns också vid ca 5 cm upp från hälen.

Hälsenan överansträngd kanske?

Låter som om vi har samma besvär. Har fått tid på magnetröntgen eftersom läkarna misstänkte att hälsenan har varit rejält skadad eller kanske av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt Memphis. 🤪

Jag har uppdaterat about-sidan nu, ser väl LITE proffsigare ut nu. 😠

Jag ska nämligen använda den sidan när jag söker nytt jobb. Nu ska jag bara prata med mina referenser och sen är det bara att tuta och köra! CVt är färdigskrivet, hemsidan är färdig, osv.

EDIT: tryck på F5 om något ser konstigt ut, så den inte cachar gamla bilder och CSS:r och sånt

Det är ingen bild längre? Annars är det ju snyggare.

Och inte för att ifrågasätta ditt kunnande, men vad är tanken med den breda fasta bården längst ner på alla sidor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ingen bild längre? Annars är det ju snyggare.

Och inte för att ifrågasätta ditt kunnande, men vad är tanken med den breda fasta bården längst ner på alla sidor?

Nja, hur jag ser ut är egentligen inte det minsta relevant. Bilden var mest för att fylla ut tomt utrymme, men jag har ingen bild jag är 100% nöjd med. Det här tycker jag ser bättre ut, särskilt när man faktiskt ska använda det för att söka jobb.

"Bården" längst ner kallas även footer och är faktiskt något som är väldigt modernt inom dagens design, vare sig man fyller den med nödvändig information eller inte. 😠 Dessutom ramar den in sidan på ett snyggt sätt tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag SMS-ägde Pazo häromdagen förresten.

"Hihi, Pernilla är en snopp. xD" skrev han.

"Bara för att jag har min instoppad i henne så ofta betyder inte att hon är en. Samma princip dom din morsa"

"Hähä, den va bra. 😠"

🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...