Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

woäää! jag fick massa stuff, mer än vad jag trodde. highlights är iaf rubiks kub som är 4x4x4, usb-minne på 120 gb (jag trodde det var ett skämt, vafan den där lilla saken är lika stor som min dators hårddisk?), en bok där ett kapitel handlar om min farfars orkesterhistorier (han var musiker och levde på det enbart under typ 6 år! det är fan ballt), och lite till. imorgon är det julklappsutdelning med mammas släkt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

woäää! jag fick massa stuff, mer än vad jag trodde. highlights är iaf rubiks kub som är 4x4x4, usb-minne på 120 gb (jag trodde det var ett skämt, vafan den där lilla saken är lika stor som min dators hårddisk?), en bok där ett kapitel handlar om min farfars orkesterhistorier (han var musiker och levde på det enbart under typ 6 år! det är fan ballt), och lite till. imorgon är det julklappsutdelning med mammas släkt 😄

Fan vad coolt! 😄

Jag vill också ha det usb-minnet 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå? Det var inget minne alls? Vad var det då du formaterade nyss?

Jaha, du menar så! Ursäkta min retardness. Först när jag stoppade i det så stod det att det var 125 gb ledigt på det, men då var det i nån microsoftformatering så jag formaterade för att få Mac OS Extended. Och efter att jag gjort det så syns inte minnet i Finder och tar man ut det och stoppar in det igen så står det att datorn inte kan läsa den inmatade skivan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...