Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Så vilken är din favoritbok?

...det värsta är att jag läser inga böcker. ☺️ Fast vi säljer iofs kontorsvaror oxå så det är fler i personalen som kan böcker väldigt bra.. Så jag står bara och tar emot pengar. Det är jag bäst på. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Jag jobbade ett tag på bibliotek och är fortfarande i en djup svacka när det gäller bokläsning. När låntagarna frågade om tips brukade jag tipsa om det som var poppis bland andra låntagare fast det sa jag iofs också så jag låtsades inte. Däremot som yngre slukade jag.

Jag är med på ett solo här i första låten dragon ships med tower of stone. Blev klar till slut den låten. Längesen man spelade metalsolon ☺️

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=114763098

Link to comment
Dela på andra sajter

...det värsta är att jag läser inga böcker. ☺️ Fast vi säljer iofs kontorsvaror oxå så det är fler i personalen som kan böcker väldigt bra.. Så jag står bara och tar emot pengar. Det är jag bäst på. 😛

Dumskallarnas sammansvärjning är en bra bok. Har nog läst den 10 gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumskallarnas sammansvärjning är en bra bok. Har nog läst den 10 gånger.

Va heter han.....ignatius? Snubben with the rubber glove ☺️

Jag läser i perioder. Brukar köpa mig typ 4-8 bäcker från bokus eller så, så läser jag dem, helst 3-400 sidor per dag :S Älskar böcker!

Blev en hel del när jag veckopendlade till tyskland, blev typ 2-3 pockets i veckan.

Ett tips är, även om det är jobbigt i början, att läsa engelsk litteratur. Så får språkkunnigheten sitt också 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...