Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Var på bolaget igen för att inhandla några av de varor som ska ta mej igenom kommande helg, glögg, mörkt öl mm. Av en ren tillfällighet fick jag samma kassörska som jag försökte vara trevlig mot genom att konversera om en vit jul osv förra gången jag var där, och som missförstod alltihop. Kunde inte låta bli att konstatera att det blir nog ingen vit jul i år heller. Om blickar kunde döda hade jag behövt en bodybag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på bolaget igen för att inhandla några av de varor som ska ta mej igenom kommande helg, glögg, mörkt öl mm. Av en ren tillfällighet fick jag samma kassörska som jag försökte vara trevlig mot genom att konversera om en vit jul osv förra gången jag var där, och som missförstod alltihop. Kunde inte låta bli att konstatera att det blir nog ingen vit jul i år heller. Om blickar kunde döda hade jag behövt en bodybag.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå ingenting, kom grejerna fram?

Ja oj förlåt herregud! Ja den kom fram! 🙂 Jag har inte använt den än, men det ska jag göra, och på rullbandaren också. Tack så hemskt mycket! 😠

Om du syftade på defluxern alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är ganska förvånad över att de inte lyckats få in någon kristen högtid på midsommar också. Typ "ja men det vet ju alla att vi firar midsommar för att det var den dagen som gud skapade världen för 4000 år sedan" eller nåt sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja oj förlåt herregud! Ja den kom fram! 😛 Jag har inte använt den än, men det ska jag göra, och på rullbandaren också. Tack så hemskt mycket! 🙂

Om du syftade på defluxern alltså.

Vill du ha flera grejer? Du får skriva en önskelista. Nä, men skämt åsido, du borde läsa magnetisörens femte vinter av po enkvist. Killen i den boken botar alla möjliga sjukdomar med hjälp av magnetism, om jag minns rätt. En del säjer att man kan bota finnar oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är ganska förvånad över att de inte lyckats få in någon kristen högtid på midsommar också. Typ "ja men det vet ju alla att vi firar midsommar för att det var den dagen som gud skapade världen för 4000 år sedan" eller nåt sånt.

Undrar om man kan bli extra mycket hedning om man växer upp i en religiös familj och omgivning?

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är ganska förvånad över att de inte lyckats få in någon kristen högtid på midsommar också. Typ "ja men det vet ju alla att vi firar midsommar för att det var den dagen som gud skapade världen för 4000 år sedan" eller nåt sånt.

I resten av Europa inklusive Norge och Danmark har de ju Johannes döparens dag där. Fast de firar det typ inte. Typ som pingst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill du ha flera grejer? Du får skriva en önskelista. Nä, men skämt åsido, du borde läsa magnetisörens femte vinter av po enkvist. Killen i den boken botar alla möjliga sjukdomar med hjälp av magnetism, om jag minns rätt. En del säjer att man kan bota finnar oxå.

Jag får prova. Tur att jag inte har pacemaker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...