Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

...måste pissa...rymmer bara 3 pripps åt gången

det hade man velat se egentligen, hur de där burkarna liksom springer i grupper om tre mot ytterdörren hemma hos slejnard, för att de inte vill bli druckna (vilket för övrigt är precis vad slej vill bli)

Link to comment
Dela på andra sajter

igår när jag lagade mat kom peter i min korridor ut också och lagade mat. vad han lagade var omelett med rivna morötter i. sedan lade han i köttbullar och svarta oliver, hällde på massa riven ost och så toppade han det med currykrydda och thousand island-sås. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

igår när jag lagade mat kom peter i min korridor ut också och lagade mat. vad han lagade var omelett med rivna morötter i. sedan lade han i köttbullar och svarta oliver, hällde på massa riven ost och så toppade han det med currykrydda och thousand island-sås. 😄

Du är nog bara sur för att han inte bjöd. Du skulle ha sett min lumparkompis göra sallad när det begav

sej i lumparköket som vi disponerade som vi ville när radaranläggningen var stängd. Hans idé om sallad

var att den kunde innehålla hela varmkorvar och ägghalvor osv i all oändlighet. Detta innebar att han fick

äta upp hela salladen själv. Tror han vägde ca 125 kg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är nog bara sur för att han inte bjöd. Du skulle ha sett min lumparkompis göra sallad när det begav

sej i lumparköket som vi disponerade som vi ville när radaranläggningen var stängd. Hans idé om sallad

var att den kunde innehålla hela varmkorvar och ägghalvor osv i all oändlighet. Detta innebar att han fick

äta upp hela salladen själv. Tror han vägde ca 125 kg.

Det är 2½ debatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...