Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

ska jag borsta tenderna

ska jag kissa i toaletten

ska jag kanske bajsa i toaletten

ska jag tvetta mig i ansiktet

ska jag skriva inlegg i lengsta

ska jag setta ett barn till verlden

ska jag bli historisk

ska jag skruva ner volymen

ska jag legga mig i sengen

vad ska jag egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

ska jag borsta tenderna

ska jag kissa i toaletten

ska jag kanske bajsa i toaletten

ska jag tvetta mig i ansiktet

ska jag skriva inlegg i lengsta

ska jag setta ett barn till verlden

ska jag bli historisk

ska jag skruva ner volymen

ska jag legga mig i sengen

vad ska jag egentligen?

Svar ja

Link to comment
Dela på andra sajter

sitter och leker lite i reaper 😛

har typ jättemycket latency, så jag kan inte spela in några midiprylar i realtid, så jag får sitta och klicka och kutta och pejsta. Med en skitfånig trumplugg som följer med för övrigt. som har typ en bastrumma som nästan låter lite vettigt och en virvel som låter fullständigt ovettigt. 😄

Men kul att pilla ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

sitter och leker lite i reaper 😛

har typ jättemycket latency, så jag kan inte spela in några midiprylar i realtid, så jag får sitta och klicka och kutta och pejsta. Med en skitfånig trumplugg som följer med för övrigt. som har typ en bastrumma som nästan låter lite vettigt och en virvel som låter fullständigt ovettigt. 😄

Men kul att pilla ändå.

Men är inte du en audiokille? Det funkar grymt bra att spela in IRL utan latency..

Link to comment
Dela på andra sajter

vet ni vad jag tror jag tror jag tror på sommaren jag tror jag tror på sol igen som himmelen i förbifarten mellan västerås och örebro

nu tror ni att jag tror att jag tror på solen som kommer om våren och värmer på håren men det är på håret att det är nära ögat som jag tror att jag inte tror att ni tror det

vem vet jag tror lasse holm vet

Link to comment
Dela på andra sajter

SEVEN NATION ARMY GONNA HOLD ME BACK

uts uts uts uts

håller för öronen men njuter för det

när man håller för öronen tittar man automatiskt ner i golvet

det är trångt och varmt men det skulle bli mindre varmt om jag tog av mig jackan

det skulle kunna bli kallt om jag gick ut

jag vet inte varför jag skriver sånt som jag inte vet varför jag skriver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men är inte du en audiokille? Det funkar grymt bra att spela in IRL utan latency..

jovisst, det enda jag vill göra med midin är att lägga trummor. Har lagt ett par tre gitarrer och en elbas och det funkar skitbra 😛

eller ja, iallafall att göra skissar med. som sagt omöjligt att spela in trummor.

Link to comment
Dela på andra sajter

jovisst, det enda jag vill göra med midin är att lägga trummor. Har lagt ett par tre gitarrer och en elbas och det funkar skitbra 😛

eller ja, iallafall att göra skissar med. som sagt omöjligt att spela in trummor.

öööh men du har ju grym takt på gura. varför inte köra riktiga percussion? midi är nåt jag aldrig lärt mig utan är uppväxt med svårprogrammerade trummaskiner. fan fidden, du borde jobba med musik på det sätt jag gör. sök dig till ett studieförbund som känns på rätt sida å be om att få bli kulturarbetare! lite horeri är det men jag tror att du är rätt man med tanke på att du söker jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...