Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Vad tyckte ni om min tråkiga vits? Jag har en till.

Tyckte den var rolig 😏 Ge oss mer! Berättar en annan under tiden:

Två gurkor var ute å gick

den ena sa

vad du ser deppig ut?

ja jag ska läggas in imorn 😆

det är den enda jag kommer ihåg utantill förutom den med ketchup å tomaten..

Postat (redigerat)

jag klarar förresten inte med ambitions med donkeyboy, så jääääävla jobbigt processad sångröst!!! Fixar folk att lyssna på sånt?

Redigerat av Fidden
Postat

fick sms av snubben som ska in i mitt korrerum efter mig! han frågade om jag skulle vara här ända fram till 4 januari eller om jag skulle dra tidigare 😏 hoppas han vill ha rummet från början på december istället 😆

Postat

man kan ju använda röstgrejer som coola effekter och då kan jag gilla det. typ hide and seek, eller kanye wests användande av autotune. men typ såntdär eller owl city känns mer som om det försöker vara äkta fast det är det inte. och då kan det vara lite jobbigt

Postat

På allmän begäran. Tråkig vits nr 2.

Lille Kalle 5 år försökte nå upp till hyllan med ob+, och fick hjälp av en expedit.

-Vad duktig du är som hjälper din mamma att handla.

-Nej, dom där ska jag ha själv.

-Vad menar du?

-Jo, dom säger i reklamen att om man använder ob+ kan man både simma och cykla.

Postat
gör det det för dig med? bra isf, antog det var opera som var jobbigt igen 😆

jodå, det gör den även i firefox... poängen är väl kanske att man inte ska refresha, utan att den ska uppdatera själv, men det gör den ju fan inte 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.