Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Har hänt mig också. 😄 Men jag låtsades som inget. 😉

i mitt fall var det mer typ "jaha, nu lät det som hon fes här.. luktar lite skumt också, men jag låssas inte om nåt", fast det var ändå kört för hon vred sig redan i skratt xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrattattacker är alltid svårt att repa sig ifrån. 😉 Typ som när jag råkade kittla henne och efter det kunde hon omöjligtvis fortsätta... 😄

äsch, nån minut, sen är man på banan igen. eller ja, hon är på bananen igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många gånger har du haft sex, Fidden? Jag accepterar en felmarginal på plus minus 10 %.

ööh.. ska man räkna?

jag vill dra till med 69, men det är nog för lite så jag säger 96. fast då ligger man ju åt fel håll egentligen.

har liksom bara varit tillsammans med folk på det sättet i sammanlagt 9 månader ungefär... så då borde det vara nåt sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

ööh.. ska man räkna?

jag vill dra till med 69, men det är nog för lite så jag säger 96. fast då ligger man ju åt fel håll egentligen.

har liksom bara varit tillsammans med folk på det sättet i sammanlagt 9 månader ungefär... så då borde det vara nåt sånt.

Klart man ska räkna! Det blir väl lite godtyckligt i nån mån antar jag, men på ett ungefär. Tänker iaf jag göra, jag lovar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland har jag undrat om det inte vore bättre om vi förökade oss med sporer eller nåt.

haha, eller som fiskar eller nåt. typ att honan lägger ett ägg nånstans, så går vi dit och sprutar vår säd på det xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorn åker jag till Uddevalla och lär inte vara i Längsta på några dagar. Shit, kommer få abstinens. Tror minsann jag blivit beroende. Står det i forumreglerna att forumet kan vara beroendeframkallande? Dåligt annars! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...