Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Mäh. De var ju nyss liksom?

Ja men om man är på förstasidan där man ser alla forum och så ser man att den senaste posten i längsta var 20:49 och klockan är 20:49 så borde ju det betyda att posten är ny så då går man in i längsta och kollar. Men nu är klockan fel så då blir det inte så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yess!

Fett. 😛 Jag köpte en tidning igår som hette "The ultimate guide to Reason" , jag kan visserligen programmet men det stod massa bra tips och man fick med en skiva med massa refills som jag tänkte leka me under lovet. gonna be awsome! 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

lite halvfast i ett juldilemma mellan två skilda föräldrar... 😛

men fira jul den 23dje hos ena och den 24de hos andra. Är väl inte svårare än så?

Vi ska faktiskt fira julafton den 23dje eftersom mina äldre bröder kommer åka iväg till sina respektive på julafton. Kommer ju funka lika bra liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

men fira jul den 23dje hos ena och den 24de hos andra. Är väl inte svårare än så?

Vi ska faktiskt fira julafton den 23dje eftersom mina äldre bröder kommer åka iväg till sina respektive på julafton. Kommer ju funka lika bra liksom.

Jo men min bror, min mamma och min mammas sambo ska till hans släkt i Hjo och det är folk som jag aldrig träffat. Och åker inte jag med dit åker inte dom dit och jag sa förut att jag inte var så sugen för vi ska ändå ha vår "riktiga" jul dagen efter med släkten som är på mammas sida och då blev hon typ lite småarg för att jag pajar hennes planering. Nu ska förvisso min pappa och hans sambo till hennes släkt men den släkten känner jag iaf. Så julafton är en jävla meh-dag när det bara blir tråkigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men min bror, min mamma och min mammas sambo ska till hans släkt i Hjo och det är folk som jag aldrig träffat. Och åker inte jag med dit åker inte dom dit och jag sa förut att jag inte var så sugen för vi ska ändå ha vår "riktiga" jul dagen efter med släkten som är på mammas sida och då blev hon typ lite småarg för att jag pajar hennes planering. Nu ska förvisso min pappa och hans sambo till hennes släkt men den släkten känner jag iaf. Så julafton är en jävla meh-dag när det bara blir tråkigt.

Sad.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fett. 😛 Jag köpte en tidning igår som hette "The ultimate guide to Reason" , jag kan visserligen programmet men det stod massa bra tips och man fick med en skiva med massa refills som jag tänkte leka me under lovet. gonna be awsome! 😛

Va haru gjort alla dina grejer i då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Va haru gjort alla dina grejer i då?

Har har ju grejat mest i Reason till elektroniska låtar, som den Vodka reklamen, Svenskt Näringsliv-presentationen tex.

Men har också börjat i Cubase, samt Reaper med en VST-plugg som heter Albino som e rätt fet. Gjorde en kort grej för ett tag sedan som e lite svängig:

http://www.dragoncolour.com/uploads/testin...mber%20Mill.mp3

😛

(det random svishande ljudet i bakgrunden ska inte vara där)

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...