Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag har önskat mig Arvikabiljett i julklapp, men misstänker att deras lineup lär vara tunn i jämförelse med way out west som brukar äga.

Men arvika e nog roligare eftersom man inte tältar och så på Way out west. Tälta och söva där e ju halva grejen för fän!

Men hultsfred borde man ju dratt på nån gång, bara för att.

Men några polare pratade på att hyra en hippie-folka och dra ner till Kopenhagen nästa år till den festivalen...öh.. hm.. börjar på R tror jag?

Postat
Men arvika e nog roligare eftersom man inte tältar och så på Way out west. Tälta och söva där e ju halva grejen för fän!

Men hultsfred borde man ju dratt på nån gång, bara för att.

Men några polare pratade på att hyra en hippie-folka och dra ner till Kopenhagen nästa år till den festivalen...öh.. hm.. börjar på R tror jag?

Roskilde! Jag håller med om tältandet men om jag åker till Arvika åker jag dit med richard & co och jag tror richard hade på något sätt möjlighet att fixa boende i arvika.

Postat

öööööhhh okej?

min dator cpade och jag har inte kunnat logga in på typ 2 timmar och ni har bara skrivit ett inlägg?? 🙂

Postat (redigerat)

näsåatte.... smiley-cool06.gif

tänkte sova nu, har tvätttid mellan 7-11 imorn. TVÄTTA E KUUL!

Det e iallfall gött me rena kläder som luktar gött. HERRÅ!

Redigerat av Memphis
Postat
jag är riktigt less. undras om man kan skänka musikprylarna till någon? 😄

Jaada.. går bra att........skänka till "någon" 😑

Gunatt vare 😄

Postat (redigerat)
Dingbats är inte inloggad. Antar att han kom iväg i alla fall.

Förlåt att det tog sån tid. Jag hade sex med Anne Hathaway.

ANNE_HATHAWAY_200.jpg

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.