Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

I mars i år beställde jag och jacob skor, han har fortfarande inte betalat. ☺️ När jag säger att han ska ge mig pengar så säger han att han betalar när jag säger varför en kompis till oss gjorde slut med sin tjej. 😛

Postat
I mars i år beställde jag och jacob skor, han har fortfarande inte betalat. ☺️ När jag säger att han ska ge mig pengar så säger han att han betalar när jag säger varför en kompis till oss gjorde slut med sin tjej. 😛

berätta då! 😄

Postat
🙁

Alt. B.

TV:n finns kvar liksom... orka. Vem vet, du kan ju träffa på någon trevlig tjej som blir aspepp på dig.

Kan ju hända i hemmet också kanske... men skulle väl vara lite mer förvånande och eventuellt jävla creepy. 😄

Jupp, kör på det! Det är jobbigt som fan nu men imorgon kommer det vara skönt att ha gjort det. Jag är helt säker på att jag kommer träffa minst en fem tio asvilliga tjejer ungefär som han som åker till USA i Love Actually.

Postat
ooooh vet ni vad jag kom på! nu när dom skaffat ny trummis och jag inte är med längre så ska jag säga att de får köpa min andel i PA:t 🙁 då får jag ju typ 2000 kronor!

Du är fan intelligent!

Postat
Kewl, har ingen koll på dem dock. 🙁

Förståeligt. Radio Dept är rätt stora iofs fast det är ju Toto också fast ännu mer och jag kan inte nynna på nån låt med dem, så.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.