Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

..kan inte minnas när det var men nån gång när jag var rookie i längsta å sa att jag skulle iväg nånstans så svarade fidden att: " jag håller ställningarna" å visade en bild med nån på en byggställning. fiii fan vad jag garvade 😄 då å det minnet har etsat sig fast. har för mig att det kan ha varit under pangkakeeran å att jag trodde bilden var på fidden...( men nu är jag full å minns förmodligen dfel)

Link to comment
Dela på andra sajter

1986 - Föds och man upptäcker att jag bajsar på mig hela tiden om jag dricker "vanlig" mjölk.

1986-88 - Blir slagen av min brossa hela tiden för att han är äldre och kan

1989 - flyttar till svea rike

1991 - Hamnar hos en mamma som är rasist och tydligen har mig och min syrra bland hundarna medan de fina ariska barnen får kolla på tv och vara i vardagsrummet

1993 - börjar skolan

1995 - är väl typ bland de populäraste i min årskurs

1996 - blir ihop med en tjej typ nåra månader innan jag flyttar till colombia

1997 - Vant mig fett bra vid att bo i colombia. Är fett blyg och plugghäst

1999 - Flyttar till svea rike igen och beter mig skitdrygt i svenska mått mätt vilket leder till att jag blir lite mobbad

2000 - Intresset för trummor blir fett stort jämfört med innan och man börjar att utöva det på actuall trummor ibland.

2002 - Börjar bli kompis med de populära människorna igen pga musikintresse

2003 - Skaffar första trummorna

2003 - Börjar gymnasiet och blir väl rätt populär där också. Kompis med alla typ mot slutet

2005 - Knullar första gången i ett tält i hultsfred medan man är skitfull, folk som sover/är däckade i tältet medan jag och tjejen gör det också,...Flyttar till uppsala och försvinner i ett alkoholmoln i 2 år som resulterar i mitt andra sexencounter

2007 - Träffar clara och får mig min första riktiga tjej

2008 - Skärper till mig och börjar plugga mer seriöst. Startar DKM

2009 - Gör musik osv osv osv... knullar lite mer osv osv osv

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh... när jag var liten och var hos en dagmamma så fick vi inte gå från lunchbordet förrän vi hade pussat henne på munnen.

Ffs, jag vill ju bara se tecknat med de andra kidsen, men blev istället sittandes för jag drog ut på att äta klart. Jävla häxa.

Sista timmen på dagarna eller så... brukade jag stå uppe vid vägen och vänta och kolla efter pappas bil.

En gång när jag såg honom så gick brandlarmet, och jag bara dog lite där på fläcken. Längtat efter honom hela dagen,

sen när jag äntligen ser bilen som skall rädda mig från Gulag hör jag sirenerna som kallar alla brandmän, och jag vet att han måste åka. 😄

Kanske 10 minuter senare kommer min bror på cykel för att hämta mig. 😮

Mina föräldrar hittade ny dagmamma rätt snabbt.

Link to comment
Dela på andra sajter

1991 – föds i januari

1993 – jag har på mig shorts för första gången och kommenterar det med "men, bena ticker ut!"

1995 – jag får en lillebror

1996 – har visning av könsdelar med två blonda systrar i källaren på dagis

1997 – börjar skolan som sexåring eftersom det inte fanns plats på sexårsverksamheten där jag bodde och jag var klar med allt på dagis

1998 – spelar fotboll som en galning

1999 – mina föräldrar skiljer sig

2000 – upptäcker hockeykort

2001 – börjar cykla mountainbike och spela golf med min mammas kille, åker till spanien och har det jobbigt i barcelona när jag hör sirener överallt

2003 – börjar högstadiet och är ett år yngre och ett tacksamt offer, därför blir jag lite mobbad. blir samtidigt lagkapten för fotbollslaget. börjar spela innebandy.

2004 – slutar spela fotboll och innebandy, har sedan dess aldrig varit i närheten av den utmärka kondition jag hade då. träffar pontus genom alexander och vi tre börjar gå på tonår i kyrkan. är jättekär i filippa (som också går på det) och är en sjukt stor lunarnörd.

2005 – konfirmerar mig, dygnar för första gången i mitt liv under ett läger. åker även på sommarläger med kyrkan och till sälen över nyår med kyrkan för tredje nyåret i rad. tycker lägren är skitskoj men det kyrkliga sådär.

2006 – gör socialt självmord och väljer en liten privatskola istället för den stora vanliga i vänersborg dit "alla" går, vilket leder till att jag tappar kontakten med i princip alla i min högstadieklass. här någonstans är min paranoia som värst, blir sedan successivt bättre.

2007 – sitter i SYV-rummet på skolan och ser en lapp om ett stipendium från Sverige-Amerika stiftelsen, vilket jag söker. lägger ut en annons på vendolin om att jag spelar trummor och söker band

2008 – får i början av januari veta att jag blivit uttagen till intervju och språktest i stockholm tillsammans med fyra andra. En av dom är skitsnygg och lyssnar på of Montreal. tappar fokus lite grand på en uppsats som man skulle skriva och blandar ihop öst med väst och skriver att new england ligger i northwest. får det inte, blir skitdepp och söker ett annat. intervjun går åt helvete där så får inte det heller. börjar spela med janice prix, åker till USA på sommaren och förstår att min USAkåthet är befogad. har min första fylla den 5:e juni.

2009 – tar studenten, flyttar till uppsala, dricker mycket alkohol, har sex och trivs i allmänhet skitbra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...