Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

maaaah men du är ju ung än:) allt hinns! fast sport är också enormt kul. testa NHL-spelet...säsong 2 drar igång snart 😄

jag känner så klart enerverande människor också men väljer att ägna liten tid åt dem

Den där NHL-tråden klickar jag på varje gång det är nya inlägg för det är så irriterande med den där lilla ikonen bredvid, men jag är totalt ointresserad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

jag har inga ursäkter, det är bara dumheter att vara uppe såhär dags.

Korrekt. Men tänk om man träffar sitt livs kärlek eller sin okända halvbror eller nånting nu eller om tio minuter, då är man bra glad att man inte sov.

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaahaa 😄 det där kan förmodligen har varit den mest roliga och igenkänningsbara läsning sen mannaminne. snacka om att kunna skriva på ett levande sätt. 5/5 fidden! fan detr känns ju nästan som en tråd under allmänt OT att köra resuméer.

/skål igen

Nä vad roligt, har du också haft frikyrkliga kläder och lärt dig hundratals växter på latin 😛😄

kul att du gillade det, tog ganska mycket längre tid att skriva än jag hade tänkt mig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

nej men du ksulle nog bli ganska förvånad om din halvbrorsa dök upp tillsammans med ditt livs kärlek och den där trekanten du pratade om.

Nu yrar du i cykelmössan. Jag sa ingenting om nån trekant. Kan man använda pythagoras sats när man har trekant med två tjejer och isåfall varför?

Link to comment
Dela på andra sajter

FUCK THIS jag måste ju sova nu innan jag blir hungrig. annars måste jag ju äta först, och det verklar jut sdkitytårk.a

åasdh.

ok. dagds att sovåa

Ett par djupa andetag, så kan jag skriva om det där igen.

FUCK THIS jag måste ju sova nu innan jag blir hungrig. Annars (kolla, till och med stor bokstav) måste jag ju äta först, och det verkar ju skittråkigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...