Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Ungefär så ja! Fast som sagt, minns inte riktigt om det är nytt eller om det alltid vart så och jag bara la märke till det först nu.

svårt att veta. men det är helt ok att vara lite sladdrig på vintern 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

ninjamaster

ja ölen uppe hos grannarna smakade godare. fast det är gött med en eftersläckare i längsta också 😛 imorn blir det julbordsknytkalas å alla ska komma med en present som får kosta max 20 kr. dessutom ska den vara oseriös. förslag?? Jag tänkte mig till att ge en sopsäck med 40 opantade ölburkar men vette faan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför sitter jag här och gör ingenting, när jag kan skärpa mig och slå Fidden en pling? För då blir han arg för jag ringer och stör, när han sitter och klämmer och rumpan är mör.

hur kunde du veta? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

ninjamaster

ja ölen uppe hos grannarna smakade godare. fast det är gött med en eftersläckare i längsta också 😛 imorn blir det julbordsknytkalas å alla ska komma med en present som får kosta max 20 kr. dessutom ska den vara oseriös. förslag?? Jag tänkte mig till att ge en sopsäck med 40 opantade ölburkar men vette faan...

Kondomer! Det går väl att få för 20 spänn? Annars en godispåse med bara djungelvrål.

Link to comment
Dela på andra sajter

aapp ja du lärde ju mig hur sånt kan ses. det inlägget känns väldigt åtråvärt....borde ju bli inom närmsta dagarna för visst räknas även ontopic/samtliga inlägg 😛

Jupp. Borde väl bli alldeles strax. Fan alltså, tar man den kan man ju dö sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...