Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

jag sökte efter kräftskiva och fidden skulle på kräftskiva den 18:e augusti 2007 men ingenting om nått öga dagen efter det. fastnade såklart och läste några sidor 🙂 jag odh dingis skulle börja tvåan, micke började sista året med plugg, pazo var fadder och skulle träffa nollorna (inkl clara borde det väl bli?) vid domkyrkan klockan 19 sen skulle dom dricka öl och göra roliga saker

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

jag sökte efter kräftskiva och fidden skulle på kräftskiva den 18:e augusti 2007 men ingenting om nått öga dagen efter det. fastnade såklart och läste några sidor 🙂 jag odh dingis skulle börja tvåan, micke började sista året med plugg, pazo var fadder och skulle träffa nollorna (inkl clara borde det väl bli?) vid domkyrkan klockan 19 sen skulle dom dricka öl och göra roliga saker

Pluggar du historia? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag sökte efter kräftskiva och fidden skulle på kräftskiva den 18:e augusti 2007 men ingenting om nått öga dagen efter det. fastnade såklart och läste några sidor 🙂 jag odh dingis skulle börja tvåan, micke började sista året med plugg, pazo var fadder och skulle träffa nollorna (inkl clara borde det väl bli?) vid domkyrkan klockan 19 sen skulle dom dricka öl och göra roliga saker

Sjukt att hela ens liv finns här, ocensurerat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan medela att det idag gick bra att bajsa till skillnad mot igår

Vän av ordning undrar ju om du tagit hand om den bruna linjen än, eller om overkill börjar sjunga kentlåtar när han går på dass.

Själv undrar jag ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vän av ordning undrar ju om du tagit hand om den bruna linjen än, eller om overkill börjar sjunga kentlåtar när han går på dass.

Själv undrar jag ingenting.

Bruna linjeeeeeeer

det är allt jag ser

Bruna linjeeeeeeer

minns du hur det var

den där vintern

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...