Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

😆

men du hittade det du sökte alltså?

Jag vet inte vad jag sökte.

Kan lika gärna ha varit om pandor i träskor. Riktiga pandor alltså, inte va sån nu. 😳

Vad var frågan?

Påminner mig om att jag bad om att få använda en "Livlina" när jag var och gjorde tester sist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Jag vet inte vad jag sökte.

Kan lika gärna ha varit om pandor i träskor. Riktiga pandor alltså, inte va sån nu. 😳

Vad var frågan?

Påminner mig om att jag bad om att få använda en "Livlina" när jag var och gjorde tester sist.

Nu blev det error i min stackars skalle, jag fick för mig att träskor var den kvinnliga varianten av träsk i plural.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det inga frilansande ammor?

Är hungrig, plus att jag inte har något emot tanken om att ha ett varmt bröst mot fejjan just nu.

Du får väl ta till flaskan, har jag hört att folk gör i brist på bröst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde blivit fett pinsamt förut... Åsa skulle gå in på sin hotmail på min dator, och när man skriver någonting i adressfältet så söker man även på en hemsidas titel. Så när jag skrev in "hot" i hotmail kom det upp lite andra förslag i adressfältet. 😳 Som tur var så skrev jag fort så jag tror inte dom såg något. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde blivit fett pinsamt förut... Åsa skulle gå in på sin hotmail på min dator, och när man skriver någonting i adressfältet så söker man även på en hemsidas titel. Så när jag skrev in "hot" i hotmail kom det upp lite andra förslag i adressfältet. 😳 Som tur var så skrev jag fort så jag tror inte dom såg något. 😄

Men Killis! Har du varit inne på Hotmale nu igen? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde blivit fett pinsamt förut... Åsa skulle gå in på sin hotmail på min dator, och när man skriver någonting i adressfältet så söker man även på en hemsidas titel. Så när jag skrev in "hot" i hotmail kom det upp lite andra förslag i adressfältet. 😳 Som tur var så skrev jag fort så jag tror inte dom såg något. 😕

Och vad lär man sig av det? PRIVAT SURFNING! eller du kanske inte kör firefox förresten.

hos mig dök det bara upp typ 8 olika adresser till hotfile.com, till olika episoder av himym och sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

"vintagecomputers.com" eller något sånt borde vara en bra domän för porr, för just tillfällen när man inte vill hamna i sebbes situation.

Plus att de eventuella felsurfarna definitivt tycker de kommit rätt.

det går väl inte surfa fel till porr? det är allt annat som är fel.

edit: ja det var ju precis det du sa 😳... 😕

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...