Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

speciellt radiohead 😄

Nu pausade jag faktiskt Radiohead för att begripa vad du sa.

Med tanke på hur lyckat det gick så tänker jag säga att musiken faktiskt fortfarande går.

Eller var det bara radio i huvudet liksom du tänkte? jag är besviken på dig redan innan svaret. 😕

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit en sjukt hektisk dag en dag som idag som idag som idag.

Har kollat på HIMYM, TBBT, 3 avsnitt ullared. Kvar på dagordningen står ett avsnitt scrubs, mer ullared, samt förhoppningsvis uppföljaren till vinslöv som jag hoppas finns på SVT play nu.

Imorgon tänkte jag försöka hinna söka det där jobbet som tydligen kommit in idag. Ska göra ett försök till att ringa upp. Gjorde det till ett par annonser i förrgår, men tanterna jag fick prata med då lät helt sjukt trötta och uttråkade och ville inget annat än att avsluta snabbt. Ungefär som era mammor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu pausade jag faktiskt Radiohead för att begripa vad du sa.

Med tanke på hur lyckat det gick så tänker jag säga att musiken faktiskt fortfarande går.

Eller var det bara radio i huvudet liksom du tänkte? jag är besviken på dig redan innan svaret. 😳

jag tror problemet låg i " 😆 ", eftersom jag faktiskt menade vad jag sa... Jag fastnar sjukt lätt i thoms märkliga texter och melodier, så folk kan typ stå och skrika åt mig utan att jag reagerar xD

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror problemet låg i " 😳 ", eftersom jag faktiskt menade vad jag sa... Jag fastnar sjukt lätt i thoms märkliga texter och melodier, så folk kan typ stå och skrika åt mig utan att jag reagerar xD

Mäh...

Gote-arms-policy applies here. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror problemet låg i " 😳 ", eftersom jag faktiskt menade vad jag sa... Jag fastnar sjukt lätt i thoms märkliga texter och melodier, så folk kan typ stå och skrika åt mig utan att jag reagerar xD

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh...

Gote-arms-policy applies here. 😆

haha, fan vi skulle välja ut en smiley som vi använder när vi är seriösa annars kanske. Typ 😳 eller nåt för den är det ändå ingen som använder. Vad är det för nåt förresten? Är det en gynekologbild?

Link to comment
Dela på andra sajter

haha, fan vi skulle välja ut en smiley som vi använder när vi är seriösa annars kanske. Typ 😳 eller nåt för den är det ändå ingen som använder. Vad är det för nåt förresten? Är det en gynekologbild?

Gynekologbild:

gynekolog.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske inte riktigt så jag menade, men det var ett fint initiativ. Det ska du ha cred för.

Rätt säker på att det var ett kopierat skämt, från dig själv. Vet inte om det hade med gynekologer att göra den gången. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

det skulle vara bra om man kunde använda cred (street/indie/etc...) i sånna där spelautomater när man har slut på credits... Typ "ja men jag har ju tjänat ihop lite cred för att jag nejmdroppat [insert random creddigt person eller band here], så det är klart att jag ska få spela nästa bana trots att jag bara kom trea i detta heatet".

Link to comment
Dela på andra sajter

det skulle vara bra om man kunde använda cred (street/indie/etc...) i sånna där spelautomater när man har slut på credits... Typ "ja men jag har ju tjänat ihop lite cred för att jag nejmdroppat [insert random creddigt person eller band here], så det är klart att jag ska få spela nästa bana trots att jag bara kom trea i detta heatet".

Precis, eller att man kunde handla på cred när man har lite ont om pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...