Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Ugh, redan läst 10p diplomati?

Mäh, det är ju egentligen bara aslame att först flytta bort och ge upp bandet och sen bli sur eller arg eller nått för att dom har ny trummis. Dom vill ju spela, och jag kan ju inte tycka dom är taskiga för att dom gör det. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh, det är ju egentligen bara aslame att först flytta bort och ge upp bandet och sen bli sur eller arg eller nått för att dom har ny trummis. Dom vill ju spela, och jag kan ju inte tycka dom är taskiga för att dom gör det. 😆

Mäh, givetvis... men man kan ändå tycka att det känns lite surt. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh, givetvis... men man kan ändå tycka att det känns lite surt. 😆

Ja, och det tycker jag också. ☺️ Framförallt om det skulle börja gå bra nu. Inte för att jag missunnar dom lite framgång för det gör jag inte, utan mer i så fall att jag är besviken på mig själv som gav upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, och det tycker jag också. 😆 Framförallt om det skulle börja gå bra nu. Inte för att jag missunnar dom lite framgång för det gör jag inte, utan mer i så fall att jag är besviken på mig själv som gav upp.

Precis... "what if" is teh shit! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast du kan vara mer positiv... istället för att knulla runt med groupis, köpa lyxiga antika tågvagnar att ha på bakgården till ditt L.A mansion som en "kul grej" och stå över lagen som den gigant till rockstjärna du hade kunnat vara, så har du en utbildning och får gå till ett kontorslandskap med gråa väggar i din bruna kostym 6 dagar i veckan och tjäna 33.000kr i månaden utan övertidsersättning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...