Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

jag älskar fan snö 🙁

det enda som är lite jobbigt är att det är svårt att sprinnga. funderar lite på att skaffa skidor, men det verkar ju fett dyrt och krångligt att hålla på och bära runt på.

Ahh, har tänkt det där också nu i några år. Har ett elljusspår alldeles i närheten. Bra helkroppsträning!

(Bra träning om man slutar tänka på det och faktiskt införskaffar gear, that is...) 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, men det kan ju bero på att vi slipper hantera snö 9 månader om året.

😱

nja inte riktigt. den var sen i år och det skiljer rätt mkt från kust till inland. den sista brukar försvinna i april och sen blir det tvärvår. kylan är värre. däremot i tex kiruna kan snön vara till midsommar nästan (35 mil norr). feta avstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag älskar fan snö 😱

det enda som är lite jobbigt är att det är svårt att sprinnga. funderar lite på att skaffa skidor, men det verkar ju fett dyrt och krångligt att hålla på och bära runt på.

När jag tränade fotboll en gång i världen körde vi snöpulsning. Sen är ju meningen med skidor att man ska åka på dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahh, har tänkt det där också nu i några år. Har ett elljusspår alldeles i närheten. Bra helkroppsträning!

(Bra träning om man slutar tänka på det och faktiskt införskaffar gear, that is...) 😱

Detta sagt av mannen som inte orkade spela keyboard för att det låg "där borta"... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta sagt av mannen som inte orkade spela keyboard för att det låg "där borta"... 😱

Nej, nej... inte för att det låg "där borta".

För att det låg "där borta" och behövde kopplas in, och starta datorn, cubase, hitta lämplig plugg. Huge fuckin' difference! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...