Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

De var liksom... hmmm vad fuktig handen kändes nu.... sen när jag skulle ta mer papper såg jag två bruna fingrar 😆

Så att när du upptäckte det så var du tvungen att tvätta fingrarna från allt bajs så att du sedan kunde fortsätta torka dig? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Så att när du upptäckte det så var du tvungen att tvätta fingrarna från allt bajs så att du sedan kunde fortsätta torka dig? 😆

hahaha... ja! Och tvätta toaringen med! sen efter det tog toapappret slut så jag var tvungen att gå ut ur toan med brallerna nere vid knäna och röven full med bajs! och pappret låg såklart på hyllan längst upp i garderoberna i hallen. fick hoppa lite också 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha... ja! Och tvätta toaringen med! sen efter det tog toapappret slut så jag var tvungen att gå ut ur toan med brallerna nere vid knäna och röven full med bajs! och pappret låg såklart på hyllan längst upp i garderoberna i hallen. fick hoppa lite också 😆

seriöst du håller på och dödar mig här, kommer snart bryta ut i världens skrattattack

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom bara att tänka på en polare som var full som ett ägg, kräktes över hela badrumsgolvet och sen halkade i sina egna spyor, ramlade

och slog upp ett jack i huvudet som han fick sy på akuten.

Jaha, en "polare". 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...