Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Detta tycker jag är bevis nog att Pazo är kvinnan i förhållandet - han försöker ändra på Sebbe.

Fast han är äldre, så det kan betyda att han försöker ändra på kvinnan. Han tror han har ett mentalt övertag, men det kommer back fire:a (vackert!) inom något år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Fast han är äldre, så det kan betyda att han försöker ändra på kvinnan. Han tror han har ett mentalt övertag, men det kommer back fire:a (vackert!) inom något år.

Ingen man är stark nog att ändra på en kvinna. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså... orka att jag börjar få ont i magen (tror det är kaffemage). måste ju isf rännskita innan tentan för kul att sitta och rännskita i en toa i en jättestor knäpptyst sal full med folk 😆

Det lär ju iofs störa de andra så du får relativt sett bättre betyg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså..vi har en kund som är VÄRLDENS trevligaste prick. Men han blir konstant rövknullad av oss. Han har ständigt problem med dom applikationer vi utvecklar åt honom, som vi får fixa. Jag får nästan dåligt samvete, för han förtjänar fan så mycket bättre.

Nåja, det är inte jag personligen som är ansvarig för alla missar, även om jag ganska ofta råkar på att fixa dom...

Link to comment
Dela på andra sajter

OOOOHHH FYFAN VA ÄCKLIGT!!!! 😆

fick massa diarrébajs på min hand ☺️

gick till såhär:

Av diarré får man såklart feta eternitybajset... och nu vare tydligen asmkt, så när jag torka första gången kom de tydligen massa bajs på själva toaringen från själva pappret.... sen när man torkade nästa gång fick man asmkt bajs på fingrarna 😛🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...