Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

😄

Vaddå? Är inte motivationen på topp nu? 😛

Kanske inte. 😛

Nu är det klart, finns länk i min signatur. 😄 Hittade en cool Facebook-applikation som kan posta blogginlägget till olika bloggar samtidigt och sen skapa en statusuppdatering på Facebook om det. Facebook blir bara mer och mer användbart. Jag har upptäckt att det kan kopplas samman med på ett eller annat sätt med: Twitter, YouTube, tusen bloggtjänster, MSN, Spotify...

Facebook tar över världen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte. 😄

Nu är det klart, finns länk i min signatur. 😄 Hittade en cool Facebook-applikation som kan posta blogginlägget till olika bloggar samtidigt och sen skapa en statusuppdatering på Facebook om det. Facebook blir bara mer och mer användbart. Jag har upptäckt att det kan kopplas samman med på ett eller annat sätt med: Twitter, YouTube, tusen bloggtjänster, MSN, Spotify...

Facebook tar över världen. 🙂

Var det tänkt att samma blog-inlägg skulle dyka upp 6 gånger? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

What was the reason for me waiting so long before writing a blog post about it? I had forgotten all about this blog! I will try to update it more often in the future. Anyway...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

In 2006, I quit my last band. Together with the bass player, who switched to lead vocals instead, we formed Purify - a band aimed at being satisfied with nothing less than playing exactly the kind of music we love and nothing less! No compromises! I write all of the music and we share the lyrics writing.

Känns som det finns fler ställen att uppdatera på... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...