Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Någon som kan någon sida där man kan skriva in toner i ett ackord så får man se vilket det är? Hittade en ackordsgång i en gammal reasonfil och det låter coolt men det är konstiga ackord. Dom ser iaf ut såhär:

X – X – 0 – 5 – 6 – 0

X – X – 3 – 4 – 5 – 3

X – 0 – 0 – 5 – 5 – 5

X – X – 2 – 2 – 3 – 3

Det sista är väl ett E/Dsus4? Ackord två borde väl vara Fsus2 och det tredje ett A/D9? men det första?

Link to comment
Dela på andra sajter

Satan så tankspridd... behövde ta en puff astmaspray, så givetvis tog jag på mig skorna. 😄

Delad pallplats?

Skulle ta på mig brallor nyss, så jag tog av mig den tjocka tröjan och försökte kränga på mig andra byxor över dem jag redan hade på mig...

🙂🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Delad pallplats?

Skulle ta på mig brallor nyss, så jag tog av mig den tjocka tröjan och försökte kränga på mig andra byxor över dem jag redan hade på mig...

😄🙂😆

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
hej

ååh vilken dryg tågresa 17 timmar..precis när jag somnat så skulle nån annan på toa. somnade till slut vid kl 04. nu känns det som att jag fortfarande åker. kaffe.

USCH

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket är bäst? Att själv hämta ett 4-kilos paket med papper med totalt 1.5 timmes bussresa T/R på utlämningsstället eller att ringa till dem och få det gratis hemlevererat men med 2 timmars felmarginal från bestämd tidpunkt?

Ja, det är bäst! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...