Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Hmm...nja, vet inte riktigt var jag ska få dom referenserna ifrån, jag har inte haft jättemycket kundkontakt direkt.

Men det löser sig. Återigen, stort förlåt för att jag uttryckte mig så korkat.

Du kan få referenser av oss. Det är ju här du är hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på bolaget och köpte några cider. Försökte va artig och småprata med kassörskan. Sa nåt om att i år kanske det äntligen finns chans till en vit jul för första gången på många år, och tänk så glada barnen ska bli. Förstod sedan av hennes stickande blickar att hon inte alls förstod att jag faktiskt pratade om vädret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på bolaget och köpte några cider. Försökte va artig och småprata med kassörskan. Sa nåt om att i år kanske det äntligen finns chans till en vit jul för första gången på många år, och tänk så glada barnen ska bli. Förstod sedan av hennes stickande blickar att hon inte alls förstod att jag faktiskt pratade om vädret.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du ett recept på köttfärssåsen? Min blir inte bra.

Inte direkt. Idag hade vi i köttfärs, sen en gul lök och en burk vita bönor. Efter det två såna där paket med krossade tomater, sen nån deciliter matlagningsgrädde, två vitlöksklyftor, tomatpuré och en bönsalsa från go green. Sen ett paket tacokrydda och typ lite av alla kryddor vi hade 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte direkt. Idag hade vi i köttfärs, sen en gul lök och en burk vita bönor. Efter det två såna där paket med krossade tomater, sen nån deciliter matlagningsgrädde, två vitlöksklyftor, tomatpuré och en bönsalsa från go green. Sen ett paket tacokrydda och typ lite av alla kryddor vi hade 🙂

Tack i alla fall. Skulle vilja veta hur man gör ett sånt där riktigt italienskt långkok.

Link to comment
Dela på andra sajter

If nödig=true then
 run toilet()
End if

toilet() {
Open door
If lucka=closed then
 open lucka
End If

If whatkind=1 then 
 //kissa
 run StandUp()
 decrease pressure until pressure = 0
 run shake()

ElseIf whatkind=2 then
 //bajsa
 run SitDown()
 decrease pressure until pressure = 0
 purge colon until colon is "empty"
 If pazo=true then
Send sms to all
 End If
 run torka()
 run handtvätt()
 if sex=female then 
  close lucka
 End if
}

HAHAHAHAHAH!!!! FYYYYFAAAN!!!! 🙂😆 :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...