Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Ringde just en kund. Det brusade som fan i telefonen men jag hörde vad han sa, med nöd och näppe.

- Det är Antonio, får jag prata med chefen?

- Han sitter tyvärr i möte just nu...ska jag be honom...

*klick*

Vafan!

Vafan, heter du Antonio nu?

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

min mobil har slutat att vibrera när jag får sms, fett störande för nu missar jag ju när nån messar 😄

Hur ska du då få veta hur det går för Pazo på muggen? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan, heter du Antonio nu?

😄

Meh, det var han som sade det, inte jag. 😄

Ska företaget läggas ner eller skär man bara ner på personalen?

Ingetdera - trots att mina kollegor tycker att jag gör ett utmärkt jobb så tycker chefen att jag har attitydsproblem, att jag är sjuk för ofta och att jag slarvar. Skitsnack, för han har gett mig skit i flera månader nu. Det är ingen slump att jättemånga har slutat på senaste tiden från det här jävla skitföretaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingetdera - trots att mina kollegor tycker att jag gör ett utmärkt jobb så tycker chefen att jag har attitydsproblem, att jag är sjuk för ofta och att jag slarvar. Skitsnack, för han har gett mig skit i flera månader nu. Det är ingen slump att jättemånga har slutat på senaste tiden från det här jävla skitföretaget.

Kanske för mycket längsta 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fan inte kul att jobba på ett företag när man har chefen emot sig. 😄

Trist bara att det är du som får gå, och inte chefen. Surt också att man inte får nån bra referens, men det kan du kanske få från dina kunder istället?

Link to comment
Dela på andra sajter

I så fall borde Gote också ha slutat. 😄

Jag vet att jag gör ett bra jobb, allt annat är skitsnack. Alla mina kollegor har INGENTING att anmärka på det jag gör.

WTF?! Blanda inte in mig i det där!! 😠

Du har för fan attitydproblem... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry Gote, jag menade inget illa. Jag menade bara att det faktum att man hänger här betyder inte att man gör ett dåligt jobb. Förlåt om jag var taskig...

Damn, jag uttryckte mig verkligen plumpt där. Förlåt.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

I så fall borde Gote också ha slutat. 😄

Jag vet att jag gör ett bra jobb, allt annat är skitsnack. Alla mina kollegor har INGENTING att anmärka på det jag gör.

Sådan är kapitalismen. Har haft liknande problem, och i efterhand visade det sej att det var bra att jag kom därifrån. Man kan bara hoppas att du hittar nåt annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått två tillsägelser av kunder att jag surfat för mycket. På det ena stället blev jag kvar två år, på det andra fyra, så tydligen är jag bra på det jag gör... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fan inte kul att jobba på ett företag när man har chefen emot sig. 😄

Trist bara att det är du som får gå, och inte chefen. Surt också att man inte får nån bra referens, men det kan du kanske få från dina kunder istället?

Hmm...nja, vet inte riktigt var jag ska få dom referenserna ifrån, jag har inte haft jättemycket kundkontakt direkt.

Men det löser sig. Återigen, stort förlåt för att jag uttryckte mig så korkat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry Gote, jag menade inget illa. Jag menade bara att det faktum att man hänger här betyder inte att man gör ett dåligt jobb. Förlåt om jag var taskig...

Damn, jag uttryckte mig verkligen plumpt där. Förlåt.

Jag kanske ska förtydliga eftersom vi inte känner varandra så väl; Jag var inte allvarlig. Jag är aldrig allvarlig. Det är inte så lätt att veta eftersom mina skämt sällan är roliga.

Mina polare tyckte att jag skulle hålla upp handen när jag var allvarlig så att de visste. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått två tillsägelser av kunder att jag surfat för mycket. På det ena stället blev jag kvar två år, på det andra fyra, så tydligen är jag bra på det jag gör... 😄

Surfa alltså. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man hålla upp handen när man skämtade eller var allvarlig? Chansar på båda. *räcker upp handen*

<räcker upp handen>

Man räcker upp handen när man är allvarlig. 😲

</räcker upp handen>

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...