Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Jag har kopplat in midi-keyboarden i helgen... vad har du gjort? 😆

😆

Jodå, det har varit en aktiv helg. Jag har... eh... vahettere... 😆

Nej, jag kan inte komma på nåt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Imorgon är det sista test-dagen... weehooo. Eller det hoppas jag iaf, kanske behöver kompletteras nåt.

Sen skall han intervjua mina föräldrar den 22:a tror jag, så de får berätta om jag tappades på huvudet nåt när jag var liten och så. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon är det sista test-dagen... weehooo. Eller det hoppas jag iaf, kanske behöver kompletteras nåt.

Sen skall han intervjua mina föräldrar den 22:a tror jag, så de får berätta om jag tappades på huvudet nåt när jag var liten och så. 😆

Yay! 😆

Slutsats: Klumpigt vaggad. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon är det sista test-dagen... weehooo. Eller det hoppas jag iaf, kanske behöver kompletteras nåt.

Sen skall han intervjua mina föräldrar den 22:a tror jag, så de får berätta om jag tappades på huvudet nåt när jag var liten och så. 😆

Se till att få något besked sedan.. Jag har inte fått nått besked ännu och det är ändå nått år sedan jag gjorde test 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

internet krånglade så jag gjorde en låt istället 😕 Nä men eftersom vi tydligen tagit ut fel ackordsgång ut carebears så kan vi ju lika gärna ta den ackordsgången vi kom fram till och göra något av den.

😛

Bearcare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...