Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

De två sista ackorden låter ju fan för jävligt på gitarren.

Förresten, jag tror jag kom fram till samma sak när jag skulle spela in den. Det var lite därför jag skippade hela gitarrprylen och gjorde den med piano istället, där kör jag mycket mer avskalade ackord utan en massa dissonsanser eller vad det nu heter xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😏

Läge att satsa på Studio51?

Mmm, denna jul kommer ägnas åt arbetssökande som en idiot, den saken är säker. Ska göra dom snyggaste arbetsprover jag bara kan, fila på personliga brev och mitt CV och satsa stenhårt på att hitta något nytt.

Jag klarar mig på A-kassan ett tag i allra, allra värsta fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, denna jul kommer ägnas åt arbetssökande som en idiot, den saken är säker. Ska göra dom snyggaste arbetsprover jag bara kan, fila på personliga brev och mitt CV och satsa stenhårt på att hitta något nytt.

Jag klarar mig på A-kassan ett tag i allra, allra värsta fall.

Kul jul... 😏

Men du jobbar ju i en riskbransch också. Jag menar, internet är ju bara en fluga, så förr eller senare får du skaffa dig ett riktigt jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Näe, jag vill inte vara nere nu. Den dagen den sorgen. Bara att bita ihop och jobba vidare.

Jag har ju svårt att se IT-branschen som "fel" bransch. När det vänder och vi är i högkonjunktur igen kommer det ju finnas massor att göra, så om det blir lite kärvt nu så är det ju inte direkt som om yrket webbdesigner kommer försvinna från planeten. Det är ju dock svårt att leva på framtidshoppet när man står där arbetslös och vänder på varenda krona, men inte mycket att göra åt tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju svårt att se IT-branschen som "fel" bransch. När det vänder och vi är i högkonjunktur igen kommer det ju finnas massor att göra, så om det blir lite kärvt nu så är det ju inte direkt som om yrket webbdesigner kommer försvinna från planeten. Det är ju dock svårt att leva på framtidshoppet när man står där arbetslös och vänder på varenda krona, men inte mycket att göra åt tyvärr.

Nej, du har rätt. Måste jag jobba på McDonalds ett tag tills jag hittar ett annat jobb som passar min utbildning, so be it.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, du har rätt. Måste jag jobba på McDonalds ett tag tills jag hittar ett annat jobb som passar min utbildning, so be it.

"Lycka till!"

Per Ahlmark (fp), dåvarande arbetsmarknadsminister, till de uppsagda metallarbetarna vid Ericssons fabrik i Olofström 1977

Link to comment
Dela på andra sajter

"Lycka till!"

Per Ahlmark (fp), dåvarande arbetsmarknadsminister, till de uppsagda metallarbetarna vid Ericssons fabrik i Olofström 1977

Lät ju uppmuntrande. 😄

Jag tror jag satsar på att bryta ihop först, verkar vettigast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...