Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

men seriöst, hur lång tid har det tagit att lära sig att bli så skillad?

jag vet inte riktigt. höll på nån termin med att få upp vanliga snurren med liksom fingrarna (inte tummen). sen tog de väl nåra månader att få igång en riktigt grym tummsnurr med lite halvtaskig övergång till resten av fingrarna. Sen har jag suttit lite då å då å kört med en bra penna och fixat en flytande övergång mellan tummen och resten av fingrarna... sen har jag typ inte utvecklats ett skit på 1.5 år 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vet inte riktigt. höll på nån termin med att få upp vanliga snurren med liksom fingrarna (inte tummen). sen tog de väl nåra månader att få igång en riktigt grym tummsnurr med lite halvtaskig övergång till resten av fingrarna. Sen har jag suttit lite då å då å kört med en bra penna och fixat en flytande övergång mellan tummen och resten av fingrarna... sen har jag typ inte utvecklats ett skit på 1.5 år 😛

Så det kommer ta ett år ungefär alltså. Kul. 😄 Sedan ska jag lära mig rubiks-skiten oxå. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Många sköna citat som kom med i livestreamingen.

"Nå, vad säger du, språk-Hitler? Blev det bra?"

"Isa, kläm på kulorna så du kan ta dom där höga tonerna"

"Är det någonting vi har missat här?"

"Ingenting ni vill veta..."

(Isa är vår sångerska)

"Är det där en väldigt stor sångmick du har i fickan eller är du bara glad åt att se mig?"

"Nu sjöng du d'you istället för you."

"Jews?"

"Ja, det är för många judar i studion!"

Det sista var nog iofs roligare att höra i verkligheten. :rolleyes:

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...