Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

1.HUR FAN TAR MAN BORT BRUS FRÅN EN INSPELNING??!!! jag har gjort det igen å denna gång åt några andra så jag vill få bort det.

2. Går det kvantisera en gitarr som tappar "ettan" hela tiden. Tänkte lägga på fler instrument åt några men det är ju hopplöst när det segar å drar. 🙂 Å vi spelade in utan klick.

3. Är det bättre att jag ber de komma tillbaka för att göra om rätt från början?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har funderat på varför gråtandet avtar med åldern. Typ igår råkade jag sparka in tån i en stol, precis där jag har nageltrång.. och DJÄVUL va ont det gjorde. Hade det varit för 10 år sedan hade jag lipat sönder men nu tar man det som en man och grimaserar lite bara. Gråten är inte ens på väg när man blir över 10 år eller nått. Varför? 😆

Förrutom gråtande vid sorg gör man ju såklart men det e inte samma sak.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har funderat på varför gråtandet avtar med åldern. Typ igår råkade jag sparka in tån i en stol, precis där jag har nageltrång.. och DJÄVUL va ont det gjorde. Hade det varit för 10 år sedan hade jag lipat sönder men nu tar man det som en man och grimaserar lite bara. Gråten är inte ens på väg när man blir över 10 år eller nått. Varför? 😆

Förrutom gråta vid sorg gör man ju såklart men det e inte samma sak.

Jag gråter inte ens vid sorg... 🙂

Jag minns inte ens när jag grät senast.

Link to comment
Dela på andra sajter

klart du gör, så om någon av dina föräldrar gick bort, skulle du itne gråta då? 😆

Kanske. Men det har inte hänt än som tur är.

Men liksom, jag gråter aldrig till film hur sorgligt det än är tex. Och jag grät inte när min farfar dog, iofs så var jag aldrig särskilt nära honom.

För jag är så himla manlig.

Nämen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste du ha pingat en jävla massa? Om det är det där med att man måste belasta det för att det ska funka bra.

näh, det var nog mest en liten teori jag hade... jag har bara haft ett pingfönster igång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske. Men det har inte hänt än som tur är.

Men liksom, jag gråter aldrig till film hur sorgligt det än är tex. Och jag grät inte när min farfar dog, iofs så var jag aldrig särskilt nära honom.

Du skulle nog gråta då, tro mig.

För jag är så himla manlig.

Dingis, din mamma är manlig. 😆

edit, dingis menade jag, inte killis. 🙂

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...