Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Man måste spara kvitto och dokumentation på såna viktiga prylar...

Men du förstår inte. Jag köpte laptopen från en Nätbutik. Gjorde beställningen. Fick datorn. Betalade fakturan via bankgiro.

Svårt när man aldrig fick nåt kvitto.

Kopian av bankgiroblanketten är ju inget kvitto, eller hur?!

Kanske bankutdraget från banken kan gälla som kvitto... men där står ju inget om serienummer.

🙂

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdatering:

Jag petade med festivallåten, den kommer bli bäst men jag kommer komma sist.

Jag kom på en snygg grej på pianot 🙂

Jag upptäckte att jag kan använda den här bilden som test för att se när jag har suttit för länge vid datorn. När den inte fungerar som synvilla längre är det dags att göra nåt annat:

merriweather.jpg

Häftigt!! Hur får du den sådär böljande om det inte är en gif?

Är det kanske synvillan? Egentligen är den helt stilla??

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja 🙂 Men det känns så meningslöst på något sätt också när alla regulars är borta förutom Dr. Cox, Turk och i tre avsnitt till J.D. Liksom storyn med att Turk skulle få ett barn till bara försvann eftersom Carla inte är med, Elliot var ju med i två sekunder, Ted är ju borta, Janitor med en liten stund och Jordan är inte heller med.

Men fö fään dårå. Hush damn it. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt när man aldrig fick nåt kvitto.

Kopian av bankgiroblanketten är ju inget kvitto, eller hur?!

Kanske bankutdraget från banken kan gälla som kvitto... men där står ju inget om serienummer.

🙂

när man beställer online brukar man få ett kvitto på sajten som man uppmanas skriva ut. det brukar komma på mailen också.

Link to comment
Dela på andra sajter

när man beställer online brukar man få ett kvitto på sajten som man uppmanas skriva ut. det brukar komma på mailen också.

Jag fick en orderbekräftelse på mailet bara och en uppgift om vart jag skulle skicka pengarna.

Där fanns även en fakturafil som bilaga jag skulle skriva ut, men det fungerade inte, för jag hade ingen fungerande dator att göra det på.

Vid telefonkontakt med säljaren visade det sig att det tydligen var nåt fel på fakturafilen, så det hade inte gått ändå.

Men inte nog med det...

När jag ska kolla en sak med honom innan postandet, talar han om att jag INTE ska skicka pengarna dit, utan någon helt annanstans, då butiken nyss bytt kreditbolag.

Tur han gjorde det, för jag hade precis skaffat en neutral avi-blankett och fyllt i och skulle precis posta den på lådan.

Tur du inte postade den, sa han då!!

Skickade sedan den rätta avi med betalningsordern till Bankgirot.

Nåt annat kvitto har jag inte fått.

Men det räckte för Toshiba iaf, när jag registrerade datorn hos dem för garantin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Helt stilla bild.

Fucking amazing!! (utrikiska och betyder: knullande otroligt)...

Apropå en annan sak...

nu när jag har ominstallerat OS och en del program här, så blir det omständligt när jag ska citera i inlägg och skriva en kommentar. Varför?

Det som händer efter att jag tryckt på Quote är att hela sidan uppdateras. Först därefter kan jag trycka på Reply och sedan skriva min kommentar.

Innan kunde jag trycka först Quote och sedan direkt Reply och sedan skriva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...