Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Undra hur stor del av sitt liv man har haft stånd.

Var det en uppmaning?

Varför ska man undra det?

😕

Skulle jag gissa fick det bli 5%.

Är man 20 år så blir det alltså ett helt år...

🙂

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser man det som att man stör så ser man det så. Men många anser att intervjuarna tvärtom berikar deras liv.

Intervjuarna vill veta vad respondenten tycker i olika frågor och respondenten blir lycklig över att få delge detta helt gratis (ännu så länge).

Vill man inte bli intervjuad så tackar men nej och anger varför man tackar nej, t.ex. att det beror på att man inte har några åsikter eller är okunnig.

Precis som man tackar nej till att bli klippt om man hängt med kompisen som ska klippa sig och väntar där under tiden.

Svårare är det inte.

😏

Hur länge har du jobbat som intervjuare?

Link to comment
Dela på andra sajter

jag fick 1400 kronor igår som jag inte vet vad det är. 😏 står "BOSTADSB" och jag sökte bostadsbidrag i början på oktober sen skulle jag skicka in någon annan lapp och då skulle jag ju flytta så då sket jag i det. aja, det är ju trevligt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

jag fick 1400 kronor igår som jag inte vet vad det är. 😏 står "BOSTADSB" och jag sökte bostadsbidrag i början på oktober sen skulle jag skicka in någon annan lapp och då skulle jag ju flytta så då sket jag i det. aja, det är ju trevligt 😛

Det är nog en donation från nån som heter Bo Stadsb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha ja. Då var det strax dax att bege sig. Ha det bra och sköt om er. Hörs å störs nån gång nästa vecka om jag inte hittar en dator i götet! Tjingeling tjao å adjö.

Jaha ja. Då var det strax dax att bege sig. Ha det bra och sköt om er. Hörs å störs nån gång imorgon om jag inte hittar en dator hemma! Tjingeling tjao å adjö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina vänner klär sig helst i svart. De vill inte göra mig besviken igen. De tror jag älskar färgen svart. Jag vill inte göra dem besvikna igen.

Det är svart det är svart det är svart det är svart som gäller

Det är svart det är svart det är svart det är svart det är svart

Det är svart det är svart det är svart det är svart som gäller

Det är svart det är svart det är svart det är svart det är svart

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...