Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

storasyster var galen i pink floyd och jag minns att jag tjyvspisade dark side of the moon. om det nu är den plattan där money är med..å brick on the wall

Eeeeeh, de är inte på samma skiva. Money är på Dark Side och Another Brick in the Wall är på The Wall.

Link to comment
Dela på andra sajter

vars länkar ni ifrån om ni vill lägga upp nån gammal demo eller rolig låt man gjort via nätet...kom å tänka på en låt jag gjort som heter "ein ozt" när jag läste inne hos fidden där han skrev att han var en ost. vill inte slänga upp här på forumet mer än för er

Släng upp den på rapidshare, megaupload, mediafire, zshare, sprend, eller nån av alla miljoner sidor 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ugh, kan ha failat. Fick ju ett mail i mars om förändringar på nic.se. 😮

Jag insåg inte att kontrollen skulle gå ur mina händer per automatik dock, trodde man aktivt skulle välja att låta en "registrar" ta kontrollen.

Failington. Eller, så jag tolkar att upplägget är iaf, nu när jag uppenbarligen både äger domännamnet men inte har kontroll över det. Uh..

Aja, Kundtjänst får väl ett "Men suck!!"-mail att läsa imorgon. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Släng upp den på rapidshare, megaupload, mediafire, zshare, sprend, eller nån av alla miljoner sidor 😕

okej danke:D. Jag tog några gamla roliga låtar:

ein ozt

mystiska sken i natten

Hä Ä Fäscht

Alla tre med jag å polare varav en var bästis som gått bort men jag tror han känner sig hedrad:

http://rs692l3.rapidshare.com/cgi-bin/uplo...224688958007174

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...