Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Kul! Jag blev antagen till Tyska A1 och Nationalekonomi A, men tyskan har platsgaranti och jag hade även platsgaranti till neken genom mitt program. Så inga större överraskningar där 😆

Jag sökte toksent och uppfyller inte förkunskapskraven, så jag fick verkligen en överraskning.

Men djävlar vad utbildade vi kommer att vara till sommaren! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

På min första spelning fick jag lov att tejpa fingrarna. Hade så sjukt ont efter rejält med repande och fingrarna var nednötta. 😄😆

Det där var faktiskt väldigt bra info för mig, det är alltså en fördel att inte repa något på typ ett dygn nu =)

men nu kan jag låtarna hyfsat iallafall. förutom covern som dom ska köra, men det får bli ett senare problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Öh Fidden! Inte hundra på att det funkar men jag har hört om nån som satte superlim på fingertopparna som ovan basist och lät det torka. Om det var sant eller funkar vet jag inte så..

Fasen nu är det dax att packa lite å rota reda på grejer.

Jag provade ditt tips, och jag har en fråga... Hur får man loss basen? Det är lite jobbigt att skriva allt med en hand, för att inte tala om att ha en Squier Precision bass dinglande från fingrarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...