Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

En polare fick detta spammail:

"It is every man's dream! You will drill her as good as Mike Phelps swims!"

☺️😕

When I'm done with you, your neighbors will have a smoke... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

hej. jag gick till andra sidan stan med mitt onda knä för jag skulle till försäkringskassan. kommer dit kvart över tre, när tror ni dom stänger? precis, klockan tre. :rolleyes: så gick dit i onödan alltså.

sen hade bandaget fastnat i såret igen så när jag tog loss det förut kom det med lite kött också.

fick också reda på att vi ska skriva kortare pm till varje seminarie.

bra dag. och ikväll är det pubrunda. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

hej. jag gick till andra sidan stan med mitt onda knä för jag skulle till försäkringskassan. kommer dit kvart över tre, när tror ni dom stänger? precis, klockan tre. :rolleyes: så gick dit i onödan alltså.

sen hade bandaget fastnat i såret igen så när jag tog loss det förut kom det med lite kött också.

fick också reda på att vi ska skriva kortare pm till varje seminarie.

bra dag. och ikväll är det pubrunda. 😎

...och pubrunda också! Finns det inget slut på eländet? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska faktiskt installera Windows på min Mac (injicera hiv i en frisk människa!) så fort en kollega hittat sin XP-skiva med SP2 som jag ska få överta.

Grattis! 😎

Jag har förresten thinstallerat Safari på min PC. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Värst? Hmm, IE6 är ju absolut värst, såklart. (Av dom som folk fortfarande använder.) Annars börjar dom bli rätt jämbördiga, vilket är jävla skönt. 🙁 När IE6 väl går i graven blir mitt liv sjukt mycket lättare.

Jag vill installera Windows mest för att kunna spela Dragon Age. :rolleyes: Men även för mig som webdesigner på fritiden är det smidigt, på en PC kan jag sätta upp Firefox, IETester som har IE5,6,7,8, Safari, Google Chrome, Opera. Kombinerat med Photoshop/Dreamweaver (eller valfri editor som highlightar kod korrekt) blir jag oslagbar! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

:rolleyes:

Jag har inte administratörsrättigheter på den här maskinen, så jag kan inte installera program, men jag har lyckats få in Chrome, Firefox, Opera och Safari. Lite nöjd ändå... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...