Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Nu kommer snart min tjejkompis som sjunger och vi ska spela in en ny låt vi håller på att skriva. Ska bli trevligt. 😏 Planerna innehåller även Tacopaj och pepparkakor. mmmm ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gick in här och såg att 19000 inlägg passerats med råge. Ni hade skrivit mycket. Men vad jag inte vet är varför SadamJr äter antibiotika och varför Overkill inte besökt läkare nu när han är sjukt. Roligast var att se att Pazo inte hade dött av vaccineringssprutan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klövarna.

Aj då! Var rädd om dem. Slags inflammation nu då väl?

Själv mår jag fantastiskt bra. Har nog inte mått så bra på hela året.

Märkligt att känna sig friskare än alla andra vart jag än går, vart jag än vänder mig.

Fick inte vaccinera mig på vårdcentralen.

Nu skiter de i riskgrupperna och tar vanliga dödliga -

så jag var inte välkommen längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aj då! Var rädd om dem. Slags inflammation nu då väl?

Själv mår jag fantastiskt bra. Har nog inte mått så bra på hela året.

Märkligt att känna sig friskare än alla andra vart jag än går, vart jag än vänder mig.

Fick inte vaccinera mig på vårdcentralen.

Nu skiter de i riskgrupperna och tar vanliga dödliga -

så jag var inte välkommen längre.

Står det "Riskgrupp" i pannan på dig? Kan du inte passera som vanlig dödlig? 😏

"Jo men, jag känner mig inte som någon i riskgruppen så jag hoppade över det tidigare... så jag är här nu.."

Link to comment
Dela på andra sajter

Står det "Riskgrupp" i pannan på dig? Kan du inte passera som vanlig dödlig? ☺️

"Jo men, jag känner mig inte som någon i riskgruppen så jag hoppade över det tidigare... så jag är här nu.."

Grejen är följande: Jag bytte vårdcentral och från den nya så har jag fortfarande inte fått den enkät jag skulle ha fått där man fyller i en slags hälsodeklaration för att man är ny- jag skulle fått den för två månader sedan. När jag sa det, så sa hon att det var konstigt och därpå att jag inte kunde vaccineras nu. Men jag sa aldrig vad jag hette och de har ju aldrig träffat mig så visst... jag kan nog helt sonika gå dit bara... 😏

Dessutom kompliceras det av att som riskgrupp räknas den med astma som kräver "kronisk medicinering" står det. Men de vet inte ens om jag är har astma, en del kallar det "kvarstående reaktion efter allergisk reaktion på läkemedel i form av astmatiska besvär, som i sig kräver medicinering, men som inte kan ske pga att patienten är allergisk även mot den medicinen...".

Så egentligen kanske jag borde ha kronisk medicinering, men kan inte ha kronisk medicinering - tillhör jag då en riskgrupp?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...