Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Fidden var massa riktigt sköna låtar på de folkskivorna! Fan va soft. 😄

edit, vilket lustigt syftningsfel, det är alltså inte Fidden som var sköna låtar, utan låtarna.. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

förut satt vi o pluggade i skolan och så kom en tjej som också går på programmet och satte sig med oss. Sedan gick alla såsmåningom en efter en och sedan var det bara jag och hon kvar.. 😕

nämen var en väldigt trevlig tjej och lätt att prata me, alltid kul att träffa nytt öppet folk som man oftast pratar mer med emellanåt.

Det här med personkemi tycker jag är väldigt intressant. Hur man klaffar med olika människor, hur lätt det är att snacka.

Ett bra exempel är mina två inneboende som e tjejer, båda i samma ålder som mig. Ena av dem e aslätt att tjöta med och skojja med medan me hon andra så blir det väldigt stelt och tamt av någon anledning, blir lätt fel och man missförstår varandra. 😄

Hänt mig med många av tjejerna i min klass nu. Blivit tight med många av dem nu. Och dessutom sånna som jag inte trodde var så coola, men icket!

Skön klass har jag 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Killis, Slejjis/Slejjan/Slejj, Doktorn/Loopis, Dingis, memphan, memphoman och nu Fiddy.

Debatt, saddam, micke, pazo, pico och neosus måste vi jobba på.

Debattus? Saddoman? Päzo? Pikkomon? Neongran? äh, vet inte.

hrmpf.

emu? 😄

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade iofs DC bättre än bittorrent. Men bara hubbarna för de på orten, för det gick så jäkla mycket snabbare än någon svärm

med 90% av användarna från Långtbortistan. Fast då hade man ju inte samma utbud förstås.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...