Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

WTF!! och ÄNDÅ envisas du med att skriva att sveriges framstjärt äger uppsala? 😄

Men gash Emu, det e ju grejen att försvara vilken stad man bor i bara, oavsätt. 😛 Samma som alla fotbollfånar som hejar på sitt fåniga fotbollslag utan att ha några grunder för det.

Jag tycker xD-smileyn har spelat ut sin roll nu.

men den smilyen e ju grymmast av alla! xD

Och en med american bud åt memphis.

Tack Saddam. 🙂 Jag öppnade en häromdagen men glömde den stående vid datorn. Mäh! avslagen! 😑 (känner att det här blir upplagt för skämt likt: "Men vaddå, det smakar väl ingen skillnad?" Så jag kontrar direkt:

JO, det smakar inte alls lika gott!! 😲

Folk & proud är en fantastiskt skön skiva att sova till... finns på spotify om någon känner sig sugen på sömn.

Fidden, jag hittar inte "Folk & Proud på Spottan? 😄

LÄST IKAPP NU!

Medan jag läste ikapp gjorde jag lite oldschool hiphop...

Pazo, så du läste ikapp SAMTIDGT som du gjorde en hip-hop låt? 😮 Snyggt rum förresten!! Jag har samma bokhylla fast mindre modell. IKEA FTW!!!!!!! 😄

Sebbe sitter med tre kompisar och dricker alkohol i rummet brevid

Vars är dagens ungdom på väg!

xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

rätt seriöst att göra sånt multi-inlägg ändå. 😄

lyssnar på Iron och Wine, gött sköna e dom! Speciellt när man kommer hem kl 21 från skolan.

oj, inte Whine, menade Wine. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Killis, Slejjis/Slejjan/Slejj, Doktorn/Loopis, Dingis, memphan, memphoman och nu Fiddy.

Debatt, saddam, micke, pazo, pico och neosus måste vi jobba på.

Debattus? Saddoman? Päzo? Pikkomon? Neongran? äh, vet inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

undrar om man kan få sålt en skinnjacka som inte är använd?

Jag köpte en på Carlings för 1500 och har inte använt den för jag märkte i efterhand att det inte riktigt e min stil ändå. Lite fail kanske.. xD

Ser ut som en hårdrockare, skulle vilja ha någon mer diskret isåfall. Tänkte lägga ut den på Tradera och se vad som händer.

Link to comment
Dela på andra sajter

förut satt vi o pluggade i skolan och så kom en tjej som också går på programmet och satte sig med oss. Sedan gick alla såsmåningom en efter en och sedan var det bara jag och hon kvar.. 😕

nämen var en väldigt trevlig tjej och lätt att prata me, alltid kul att träffa nytt öppet folk som man oftast pratar mer med emellanåt.

Det här med personkemi tycker jag är väldigt intressant. Hur man klaffar med olika människor, hur lätt det är att snacka.

Ett bra exempel är mina två inneboende som e tjejer, båda i samma ålder som mig. Ena av dem e aslätt att tjöta med och skojja med medan me hon andra så blir det väldigt stelt och tamt av någon anledning, blir lätt fel och man missförstår varandra. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

förut satt vi o pluggade i skolan och så kom en tjej som också går på programmet och satte sig med oss. Sedan gick alla såsmåningom en efter en och sedan var det bara jag och hon kvar.. 😕

nämen var en väldigt trevlig tjej och lätt att prata me, alltid kul att träffa nytt öppet folk som man oftast pratar mer med emellanåt.

Det här med personkemi tycker jag är väldigt intressant. Hur man klaffar med olika människor, hur lätt det är att snacka.

Ett bra exempel är mina två inneboende som e tjejer, båda i samma ålder som mig. Ena av dem e aslätt att tjöta med och skojja med medan me hon andra så blir det väldigt stelt och tamt av någon anledning, blir lätt fel och man missförstår varandra. 😄

Japp!

Mvh // Fis Gubbe

...nu ska ja sova.

gunatt! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...