Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Vad är det för jäkla rykten att tråden skulle läggas ner. Olsberg nämnde det i en bisats en gång, som en fråga till medlemmarna, och det röstades ner omedelbart.

Dessutom tror jag inte han är så omänsklig så han stänger av min enda källa till mänsklig kontakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

halvkalv kl nio stöna resa sig på toa

smutsig duscha tråkigt sitta dator klia röven

rastlös plugga matte tänka bort sig vad är klockan

stirra in i väggen bara halv tre gör en macka

utomhus är grått och inomhus är bara möbler

äta äcklig middag se på tv undra varför

från halv tolv till kvart i två på tjugofem minuter

lägga sig är tråkigt för imorgon blir det samma

gonatt.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

alltså seriöst, lol. känner att det kändes som en liten "lol 🤪", men det var det inte. det var lol. eller jag kanske inte skrattade högthögt, men jag skrockade lite för mig själv. kanske var mer en 🥰 när jag tänker efter, men då hade jag ju inte fått ha denna långa utläggningen om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Långa utläggningar är bra, då förklarar man lite av innebörden av ens agerande liksom att jag nu ska gå till skolan eftersom jag inte har någon fungerande cykel vilket medför att jag helt enkelt få gå som sagt och i och med det behöva dra tidigare till skolan då det tar längre tid att gå än att cykla, jag tror närmare bestämt att det tar ca 30min att gå till skolan, iof ska jag nu till BMC som ligger närmre än mitt vanliga tillhåll så nu kanske det går lite snabbare att gå.

med andra ord.... härrå!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...