Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Göteborg äger Uppsala så himla hårt. 😛

ja, det är ju just såna där pubertala yttringar som får en att vekrligen tro på vad du säger angående städernas ägandeskap.

Kommer från en idiot som inte kan stava tydligen, men jag ORKAR fan inte ändra 😄 :D

Link to comment
Dela på andra sajter

finns det bra program för att kolla om nån har hackat sig in i ens konto? tex här eller ens mailadress?

Olsberg 1.0, finns ju för forumet. Vet inte om det är buggfritt eller ej dock. 😮🙂

Näe, känner inte till något sånt program. Svårt att kontrollera sånt om du inte har tillgång till logfiler för de olika systemen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Olsberg 1.0, finns ju för forumet. Vet inte om det är buggfritt eller ej dock. 😮🙂

Näe, känner inte till något sånt program. Svårt att kontrollera sånt om du inte har tillgång till logfiler för de olika systemen.

OK! Har funderat på att kontakta honom ang nånting. En kompis inom data säger iofs samma sak att det tex är omöjligt för nån att låtsas vara nån annan. Kanske dax att printa mail.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK! Har funderat på att kontakta honom ang nånting. En kompis inom data säger iofs samma sak att det tex är omöjligt för nån att låtsas vara nån annan. Kanske dax att printa mail.

Nja, så sa jag väl inte, och inte heller håller jag riktigt med din kompis. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...