Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

hade varit kul Slejjan! Ut o ta några öl me Loopis, debatt och RB om de kan, för öla e du bra på har jag förstått. 😳 Jag ska kolla på hur helgen ser ut för min del.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Långa resor är inget kul. Som tur är tar jag flyget till kungliga hufvudstaden i morrn bitti. Åker hemifrån vid sextiden och är framme på jobbet strax före nio.

Link to comment
Dela på andra sajter

En kontroll, sladd till att koppla in i tv och så ett "tre i ett" spel. alltså tre spel i en kasett 😄

Ingen tv dock 😄

En kontroll!! 😳 ska jag spela själv har du tänkt? 🙁 Närrå, hittade en kontroll på blocket för 70spänn så det e lugnt. Jag hör av mig om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

hade varit kul Slejjan! Ut o ta några öl me Loopis, debatt och RB om de kan, för öla e du bra på har jag förstått. 😳 Jag ska kolla på hur helgen ser ut för min del.

Ja! 😄 Doktorn har jag ju iaf pratat med på tel nån gång å ni andra verkar ju rätt trevliga också. Har inget bokat mer än att träffa farsan å syster + en massa "jul på liseberg" med sonen..höhö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja! 😄 Doktorn har jag ju iaf pratat med på tel nån gång å ni andra verkar ju rätt trevliga också. Har inget bokat mer än att träffa farsan å syster + en massa "jul på liseberg" med sonen..höhö.

"ni andra verkar ju rätt trevliga"

😳

😄

Ja, Doktorn har jag träffat, en trevlig prick.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

"ni andra verkar ju rätt trevliga"

😳

😄

Ja, Doktorn har jag träffat, en trevlig prick.

Ja rätt så. 😄 Man vet ju inte men med tanke på din avatar så 🙁

Shit...utan att tänka på det så fick jag inlägg nr 18500. Det känns lite som fredag här...kanske pga att man jobbat i helgen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja rätt så. 😄 Man vet ju inte men med tanke på din avatar så 😄

Shit...utan att tänka på det så fick jag inlägg nr 18500. Det känns lite som fredag här...kanske pga att man jobbat i helgen.

Mäh! 🙁 Om vi träffas så ska du få en snyting för vad du sagt om avataren, jag kämpade i 20 minuter med den!! 😳

Du börjar få talang för att ta jämna inlägg, ställ upp i Talangjakten!!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för omgång 2 av mackor med honung och te.

ja, alltså inte både honung och te på mackan, utan för sig, ja, alltså, teét ligger ju i en kopp oxå, inte för sig. Och honungen är placerad uppepå mackan.

Samt mackan ligger inte i teét.

Gäller att undvika missförstånd vilket lätt händer via skrift över nätet. 😳

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

gjorde iof jag igår när jag skulle skicka en låt till min inneboende. 😛 Kändes väldigt dumt. Men vi har ändå en våning mellan så det e inte lika slappt som ni! 😄

Edit, en våning, inte två

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för omgång 2 av mackor med honung och te.

ja, alltså inte både honung och te på mackan, utan för sig, ja, alltså, teét ligger ju i en kopp oxå, inte för sig. Och honungen är placerad uppepå mackan.

Samt mackan ligger inte i teét.

Gäller att undvika missförstånd vilket lätt händer via skrift över nätet. 😛

MÄH Honung har man i teet xD

...och mackan breve 😄

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...