Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Var det bra?

Antichrist var bra men vidrig fast lite sexig vissa scener tex när hon onanerade fast det var rätt osexigt egentligen så det i sig var inget skäl att se den men den var bra utöver sex för liksom sexet var ju inte så bra även om det var helt okej eller liksom det är inte så viktigt den var våldsam var den den var bra.

Vänner är som det alltid är vilket är bra och hajarna åt säl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Antichrist var bra men vidrig fast lite sexig vissa scener tex när hon onanerade fast det var rätt osexigt egentligen så det i sig var inget skäl att se den men den var bra utöver sex för liksom sexet var ju inte så bra även om det var helt okej eller liksom det är inte så viktigt den var våldsam var den den var bra.

Vänner är som det alltid är vilket är bra och hajarna åt säl.

Vemär hon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är öppen för alla förändringar som innebär att jag möter min drömtjej på centralen och vi går runt på stan och så följer hon med hem till mig och sover där för hon bor hemma hos mig i fyra veckor när hon är på besök. Och sen gör vi samma sak om igen flera gånger och så en kväll sitter vi i soffan i mitt rum och slötittar på Scrubs på sexan halv tolv och i första reklampausen lutar hon sig mot mig och håller armen bakom mig. Och så lägger vi oss ner i soffan och ser på programmet utan att egentligen titta, för vi tänker bara på varandra.

Eller det var väl ett exempel mest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas jag drömmer nåt som jag kan skriva i drömtråden sen. Nånting som förändrar mitt liv. Spelar inte så stor roll på vilket sätt. Vad som helst är välkommet.

Själv kommer jag aldrig att skriva nåt i den där skittråden. Gonatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

nä, du e inte jobbig Dingis, det e bra att du pratar ut. D e lugnt.

Tänker typ precis samma tankar om dagarna. Men sånns saker kommer att komma me tiden.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Pluggade matte med min polare fram till halv ett på en Lördag kväll. Känner mig rätt nöjd me min insats. Plugg hela dan imorn med. Tenta om 1 vecka och 3 dagar typ!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...