Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Varför hugger du? Ger det dig något?

Jag tycker att det finns så många människor på detta forum som är genuint otrevliga så det är trevligt när de som normalt är trevliga är trevliga....och inte hugger :S

jaa.

Menar väl snarare att jag replikerar, till skillnad från dej som faktiskt hugger, i alla fall just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt för skrivaren?

Nja, den ska klara ännu mer - 279 grams står det! Men jag kommer nog inte att använda de där andra 220-grammarna som jag ska köpa imorgon inuti bookleten iaf.

Möjligen som ett omslag runt den halvhårda cd-asken. Det är en cd-ask där man lägger i ett omslag. Då den är svart skriver man bara på ena sidan av pappret

för det omslaget, så det skulle gå bra med ett riktigt fotopapper från Canon, såsom Photo Pro, förvisso.

Men köper man transparenta såna här halvhårda cd-askar så kan man ju använda dubbelsidiga papper (samma yta på bägge sidor). Eller inte.

Cd-askarna kallas också PP-cases eller polypropylenfodral.

Det är inte jewel cases alltså, de vanliga...

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du med otrevliga människor? Skulle det vara en pik? 🙂

🙂

Menar väl snarare att jag replikerar, till skillnad från dej som faktiskt hugger, i alla fall just nu.

Nej, din utsaga var ju att du huggit på allt, och då undrade jag bara varför. Det finns ju folk som gillar att munhuggas och ifrågasätta, vara agitator eller provokatör.

Så jag undrade om det var så att du gillade det? Jag högg inte?

Ogillar konflikter, så jag söker dem inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...