Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Om jag ska ta plan B och inte bli odödlig vill jag alltså bli uppstoppad.

Tänker då som en sista önskan sitta uppstoppad i en okrossbar glasbubbla på kyrkogården.

Får man det?

Jag tänker där sitta med benen i kors och göra fuck off-tecknet åt hela världen.

Får man det?

Var det någon som trodde att jag riktigt klok...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag ska ta plan B och inte bli odödlig vill jag alltså bli uppstoppad.

Tänker då som en sista önskan sitta uppstoppad i en okrossbar glasbubbla på kyrkogården.

Får man det?

Jag tänker där sitta med benen i kors och göra fuck off-tecknet åt hela världen.

Får man det?

Du får se till att bli världens kändaste, mest respekterade och mäktigaste person först, sen så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hundratals elever ville ställa frågor till partiet Nationaldemokraterna då Nationaldemokratisk ungdom (NDU) besökte Hulebäcksgymnasiet i Göteborg torsdagen den 3e december. Intresset för de andra partiernas bord var obefintligt! Rektorn blev så upprörd över intresset för nationaldemokratin att han tillsammans med personalen fysiskt försökte hindra eleverna från att komma fram till deras aktivister och ställa frågor.

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak jag har tänkt på. Varför har kollegieblock alltid hål i kanten? Vem fan stoppar kollegieblock i pärmar?

Jag är en sån fan!

När jag gick på Universitetet tog jag först ur alla papper ur blocken och satte in dem i pärmarna.

Eller så satte jag in dem efter varje föreläsning.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har inte läst processen men jag vill göra det

difficult person music av mattias 'ia' eklundh

nä men jag borde sova, ska till malmö imorgon. men vi vet att jag inte kommer lägga mig än på ett tag så varför bedra mig själv på det viset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blåmes (Parus caeruleus eller Cyanistes caeruleus) är en fågelart i familjen mesfåglar (Paridae). Den lilla fågeln är med sin blågula fjäderdräkt rätt enkel att känna igen och mycket vanlig i stora delar av Europa. Blåmesens habitat är löv- och blandskog med hög andel ekar, men den återfinns också ofta i parker och trädgårdar. Utöver Europa förekommer den i några angränsande delar av Asien. Populationen i Nordafrika och på Kanarieöarna har tidigare kategoriserats som en underart till arten blåmes, men kategoriseras idag oftast som den egna arten koboltmes (Parus teneriffae).

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...