Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag har redan tröttnat på det.

Det verkar inte intressera mig ett dugg.

Vad tjänar man på att ha det?

5000 :- i månaden skattefritt.

Postat
Vad tjänar du på att hänga här?

Förströelse och i Studio Forums andra On Topic-trådar, kunskap och info - ge och ta.

Men Facebook? Jag är inte ett skit intresserad av vad gamla bekanta sysslar med, helt ärligt.

Ännu mindre att delge vad jag sysslar med.

Blir inget med det.

Varför stängdes TV3 av nyss? Nån som vet?

😉

Postat
antingen säger du vad du kallar dig där eller också säger vi vad vi kallar oss där.

Precis, man söker efter varandra. Och lägger till som vänner.

Postat
Förströelse och i Studio Forums andra On Topic-trådar, kunskap och info - ge och ta.

Men Facebook? Jag är inte ett skit intresserad av vad gamla bekanta sysslar med, helt ärligt.

Ännu mindre att delge vad jag sysslar med.

Blir inget med det.

Varför stängdes TV3 av nyss? Nån som vet?

😉

Kan det inte va ett sätt att få nya bekanta, och kanske rentav vänner?

Postat
Blir smått rörd. Dingbats, Fidden, Micke H. Blir väl tvungen att lägga upp en sån där sida, och hur får jag in er?

Jag heter Edvin Lindström och har en bild som är helt brun.

Postat
antingen säger du vad du kallar dig där eller också säger vi vad vi kallar oss där.

Vad menar du kallar oss? Du är väl Fidden Fidden, och jag är SadamJR.

Postat
Vad menar du kallar oss? Du är väl Fidden Fidden, och jag är SadamJR.

När du registrerar dig väljer du antingen ditt dopnamn eller heter typ det du heter här.

Postat
När du registrerar dig väljer du antingen ditt dopnamn eller heter typ det du heter här.

Är lite trött nu, vi kanske kan ta det där imorrn?

Postat

Undrar bara vad man måste veta om sina vänner för att kunna kalla dom vänner. Återkommer i morgon. Vill gärna ha en sån där sida, tror jag, men man måste ju få in några vänner oxå. Har tre hittills.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.